{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Gamle annoncer... {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig..... eller er der uhyggeligt mange gamle - og ikke længere aktuelle - annoncer, der blot hovedkulds bliver fornyet - gang på gang ? Var det ikke muligt at rydde lidt op i dem ?

F.eks. den her:
http://www.rcgalleri.dk/hpi-traek-starter/id-142437

Jeg vil da ikke håbe for den stakkels mand, at han nu på 2. måned er lige desperat.... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle annoncer...
  • #2   6. jan 2016 det er rigtigt

• #3   6. jan 2016 Jeg plejer bare at give en udstemme/anmeldelse for ikke at holde det opdateret...

• #5   6. jan 2016 Der er også de annoncer som er "solgt" - men stadig er her???

fx: http://www.rcgalleri.dk/axial-scx-10---solgt/id-144080

• #6   7. jan 2016 det er de værste.. De får også en udstemme..!

• #7   7. jan 2016 M C: Den annonce du henviser til er 3 dage gammel, det er købt af mig og annoncen bliver slettet, når jeg har modtaget varerne og har kontrolleret at det hele er der smiley

• #8   7. jan 2016 Det er jo lige det vi mener? Hvorfor helvede skal annoncen være oppe imens du bestemmer dig for om du har lavet en go eller dårlig handel? Sælgeren kan da være røv ligeglad.. Hans vare er solgt og det er ikke længere hans problem.. ?

Hvorfor skal det gå ud over alle os andre, at i ikke kan finde ud af at tage en kopi af annoncen?

• #9   7. jan 2016 Gamle annoncer som denne?? smiley

http://www.rcgalleri.dk/fuel-fitting-nitro/id-135272

• #11   7. jan 2016 Der er ikke noget i vejen med annoncen, tråd starteren henviser selv til en købsannonce som kun er 2 måneder gammel og har selv en der er 8 måneder gammel, det var lidt ironisk ment smiley

• #12   7. jan 2016 Ja det studsede jeg også selv lidt over...

Personligt har jeg også en mere end 2 måneder gammel annonce, men det er ikke ligefrem sæson for 1:8 så der har ikke været meget interesse for den.

Omkring annoncer der står SOLGT på gør jeg det samme når jeg sælger noget.
    Har nogen købt mine ting skriver jeg "Solgt" på annoncen, indtil køber har haft chancen for at modtage tingene, og se dem efter. Det kan være meget rart som modtager at kunne kigge på den oprindelige annonce, hvis der skulle være noget man mener mangler, eller ikke er som man troede. Det kunne jo være at man selv havde læst forkert, og så kan læse annoncen igen og sige "nåja".
    Jeg sletter typisk mine annoncer et par dage efter jeg ved køber har modtaget varerne.

• #13   7. jan 2016 Ja ja... Fej for egen dør smiley Jeg er fuldt ud bevist om, Søren H, at jeg selv har en gammel annonce. Den har været inaktiv i en lang periode og er så genaktiveret. Jeg mangler nemlig stadig en fuel-fitting, så annoncen er for mit vedkommende stadig aktuel. Men en 2 mdr. gammel annonce, hvor nogen desperat efterlyser en pull-start........ Det er forhåbentlig løst på anden vis.... smiley

Mit formål med tråden var egentlig bare at gøre opmærksom på det. Måske der kunne laves en ændring (Bazoom...), så en annonce kun fornyes automatisk X antal gange, hvorefter den bliver inaktiv og man selv aktivt skal genaktivere den. Så får man også luset ud i de annoncer, hvor en bruger kun lige har oprettet sig herinde for at lave en salgsannonce. Hvis varen så bliver solgt af anden kanal (Facebook, DBA, ......), så hænger annoncen her i systemet til evig tid (?)

• #14   7. jan 2016 Syntes det er fair nok at lade annoncen leve indtil køberen modtager varen. Bare man lige markerer en med SOLGT. Sådan gør jeg også tit selv.

På denne måde kan køber sammenligne varen, med billederne og teksten i annoncen, hvis der skulle opstå tvivl om stand/medfølgende ting osv osv.

• #15   7. jan 2016 Helt enig alt for mange....har skrevet til nogle stykker om det stadig er tilsalg da jeg er mulig køber men nej det er solgt smiley nogle dage senere er den så lige blevet fornyget....fatter det ikke... smiley

• #16   8. jan 2016 Hej....
    Jeg er en af dem, der har fornyet gamle annoncer....Det er dog sket uden mit "ok"...de 2-3 annoncer der er blevet fornyet på forskellige dage, men på samme tidspunkt nemlig kl. 5.00 om morgenen...hvor stadig sov...jeg har efterfølgende fjernet dem...
    Meget underligt...
    Har ikke gjort mere ved det...
    Brian?

• #17   8. jan 2016 stadig "sov"

Kommentér på:
Gamle annoncer...

Annonce