Stealth x09 lort som nybegynder bil/ anmeldelse {{forumTopicSubject}}
Hej er den kærlige ejer af 2 stk x09 stealth biler og kan kalde det for kærligt for vi har fandeme. Brugt en del timer på værkstedet bare for de kunne køre.
rtr bil næppe jo ca 7 min hvis den er på halv gas her er nogle råd som jeg selv kunne ha brugt
1. Start ikke bilen før du justeret alt
2. Kontroller tandhjulet på motor de har det med at være smidt i uden at være spændt ( kostede en tur ud til butikken og et tandhjul som de dækkede)
3. Alle hjulmøtrikker hex 12 start med at skifte dem alle kostede en del da det ikke er positivt at blive overhalet af sine egne hjul ( den kan og vil på græs snurre nogle gange dette kan og vil koste dig )
4. Servoen som er standard burde ikke ha været sat på ( hvis man er Noob hopper man på at det skal koste 329kr for end opdatering)
5. Standard motor og esc plus controller skrammel især det med justering af Styring gas og retning står disse ikke korrekt hopper bilen ( igen som Noob køber man en ny motor/esc værdi 1299kr plus controller reciver værdi 799kr
6. Du skal regne med hvis dig og dine børn skal køre i en weekend i mere end 30 min at have en del af hver ting i reserve dele ( anskudt pris har selv kun 3/4 af de ting sidste 1/4 er noget som man håber ikke går til diffen/gear de dele jeg selv har ca 1400kr)
7. Batterier lipo 2's kampagne pris 499kr
Ialt skal man regne med, hvis du ikke er ekstra heldig med at den kineser der har samlet din bil nyder sit job og gør det ekstra godt
Min omkostninger ind til videre ca for 2 biler x09 8000kr
Der er sikkert end del jeg ikke har nævnt som at dogbones som standard spytter deres pins ud som æder alt ser godt ud når pin ved hjulaksel er halvt ude og man kan se hvordan den har spist ca 1 cm af det fine alu tårn
Der er en masse gode råd som krympeflex ved led
Hvis der er nogen der har flere gode råd som meld dem her kunne være nyttigt
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
Hvorfor tror du Morfars åbner flere og flere butikker? der HØVLER penge ind på det ubrugelig skrammel
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 12 Svar: 353
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 16 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 77
Når min ikke kan mere, så ryger den skidt spanden.
Og så vil jeg have den 1:8 Tryggy fra Team-C istedet.
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 8
feb 2014
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 109 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.459
Ærgeligt at hoppe på sådan en. Jeg fik heldigvis solgt den jeg havde i en fart.
feb 2014
feb 2014
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 16 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 77
For så koster det hurtigt bærearme, tårne osv.. Den er SÅ "blød" den truck...
Ikke om jeg gider den, eller Morfars længere for den sags skyld....
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 15
feb 2014
Stealth x09 lort som nybegynder bil/ anmeldelse