1.026 visninger
|
Oprettet:
Frankenslash {{forumTopicSubject}}
Ok, indrømmet... Det her er nok en misforståelse på mere end een måde, men jeg synes den ser fed ud...
Ved endnu ikke, hvordan den kører fordi det regner, men regner med at den gerne vil vælte og gå på baghjulene...
Den startede som en Stampede for nogle år siden, men er nu udvokset som en 1:8 monster truck...
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 1 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 186
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 113 Svar: 1.488
Men synes de dæk virker som en meget stor mundfuld for den bil.
Hold meget øje med varmen på motor og escalating.
jul 2014
Tak for din kommentar. meningen var at lave en 1:10 om til en 1:8 og den har ihvertfald størrelsen. Hjulene ser dog lidt større ud nu, hvor de er kommet på bilen.
Du har ret at jeg skal være opmærksom på varme. Motorsættet er dog ikke helt standard. ESCen bliver SLET ikke varm. Motoren bliver dog stadig lidt mere varm end jeg drømmer om. Er ikke så sikker på mit motorvalg mere og overvejer at skifte til en Castle 1515 2200kv eller tilsvarende. Kører dog kun med 3S så jeg tror ikke jeg decideret for ødelagt noget.
Jeg ville også gerne geare ned, men er ikke lykkes med at finde et 32p 5mm 9t pinion. Måske nogen ved hvor jeg kan finde sådan eet?
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 113 Svar: 1.488
jul 2014
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
jul 2014
Jeg er også selv nervøs for ophænget. For at gøre ondt værre kører jeg med Prolines Protrac Arme, der gøre bilen bredere. Det er helt sikkert noget jeg skal passe på (eller blive ked af...)
Trækakslerne er skiftet til stål dogbones bagtil, da de allerede normalt er ret svage. Hvis de ryger foran, må jeg skifte dem der også.
Men jeg er enig med jeres kommentarer. Jeg vil formentlig finde nogle svage steder i bilen med disse ændringer.... Men så har jeg en undskyldning for at sidde og skrue...
Frankenslash