Indlæser...
Sortering
Søndagstur https://youtu.be/G_NTU8zvciU?si=45rbij4BuXPfbLbW
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. mar 2024
Visninger:
659
drift i Ganløse hey folkens hvis du har en drift bil og bor på Sjælland så kom til Ganløse og kør med os andre vi køre hver onsdag og i...
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. jan 2024
Visninger:
932
Bane og/eller andre RC ‘tosser’ i eller omkring Ringkøbing God aften d’herrer og d’damer, Jeg er så småt begyndt at lege lidt med RC igen og vil derved høre om der er nogle s...
Træf og arrangementer
Oprettet:
15. aug 2023
Visninger:
865
Hvem deler large scale buggy interesse. Hejsa jeg tænker på at købe en Baja 5B buggy og mangler nogle som jeg kan køre med snakke med om bilerne samt dele info...
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. aug 2023
Visninger:
655
Race i modelbilklubben Sos Modelbilklubben sos holder Sos Gp 12-13-14 maj
Træf og arrangementer
Oprettet:
6. maj 2023
Visninger:
572
½ pris på gæstekørsel hver mandag! ?? ½ pris på gæstekørsel hver mandag! ?? Har du lyst til at komme ud og prøve vores lækre tæppebane med din fjernstyred...
Træf og arrangementer
Oprettet:
22. feb 2023
Visninger:
670
Off-road baner og løb Hvor er der off-road baner her på sjælland?
Træf og arrangementer
Oprettet:
19. jun 2022
Visninger:
831
Børsmose Strand 18/6 Davs, vi er en lille gruppe der tager til Børsmose Strand og kører på lørdag. Vi kører fra fyn ved 8 tiden, så tænke...
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. jun 2022
Visninger:
766
Jyllands Cup 2022 Afd1 ENB RC inviterer til JC1 2022 Sted: Joakim Wellers Vej 5 7500 Holstebro Dato: 7 maj 2022 Klasser: 1:8 E L biler og 1...
Træf og arrangementer
Oprettet:
28. apr 2022
Visninger:
616
Åbent hus i NMRC Åbent Hus Hej alle sammen NMRC holder åben hus weekenden den 7-8 maj da FUG har åben hus. Så der er mulighed for at ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
26. apr 2022
Visninger:
641