Indlæser...
Sortering
Søndagstur https://youtu.be/G_NTU8zvciU?si=45rbij4BuXPfbLbW
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. mar 2024
Visninger:
659
drift i Ganløse hey folkens hvis du har en drift bil og bor på Sjælland så kom til Ganløse og kør med os andre vi køre hver onsdag og i...
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. jan 2024
Visninger:
932
Bane og/eller andre RC ‘tosser’ i eller omkring Ringkøbing God aften d’herrer og d’damer, Jeg er så småt begyndt at lege lidt med RC igen og vil derved høre om der er nogle s...
Træf og arrangementer
Oprettet:
15. aug 2023
Visninger:
865
Hvem deler large scale buggy interesse. Hejsa jeg tænker på at købe en Baja 5B buggy og mangler nogle som jeg kan køre med snakke med om bilerne samt dele info...
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. aug 2023
Visninger:
655
Race i modelbilklubben Sos Modelbilklubben sos holder Sos Gp 12-13-14 maj
Træf og arrangementer
Oprettet:
6. maj 2023
Visninger:
572
½ pris på gæstekørsel hver mandag! ?? ½ pris på gæstekørsel hver mandag! ?? Har du lyst til at komme ud og prøve vores lækre tæppebane med din fjernstyred...
Træf og arrangementer
Oprettet:
22. feb 2023
Visninger:
670
Off-road baner og løb Hvor er der off-road baner her på sjælland?
Træf og arrangementer
Oprettet:
19. jun 2022
Visninger:
831
Børsmose Strand 18/6 Davs, vi er en lille gruppe der tager til Børsmose Strand og kører på lørdag. Vi kører fra fyn ved 8 tiden, så tænke...
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. jun 2022
Visninger:
766
Jyllands Cup 2022 Afd1 ENB RC inviterer til JC1 2022 Sted: Joakim Wellers Vej 5 7500 Holstebro Dato: 7 maj 2022 Klasser: 1:8 E L biler og 1...
Træf og arrangementer
Oprettet:
28. apr 2022
Visninger:
616
Åbent hus i NMRC Åbent Hus Hej alle sammen NMRC holder åben hus weekenden den 7-8 maj da FUG har åben hus. Så der er mulighed for at ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
26. apr 2022
Visninger:
641
Mini z Hey folkens nogle af jer har nok lagt mærke til at kyosho mini z er på vej frem på market igen.. det betyder også at ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. feb 2022
Visninger:
819
hvad skal være næste upgrade på Kraton Exb bilen ? nu er den jo så småt ved at være en tank... har aluminum blæser på vej med posten men ja hvad skal der ellers ske med...
Træf og arrangementer
Oprettet:
20. jan 2022
Visninger:
783
Drift I Ganløse Hey folkens det er med stor glæde at kunne melde ud at vi snart kan køre drift på Sjælland igen .. søndag d 28 vil jeg ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
15. nov 2021
Visninger:
1.209
RC rally 1/10 hej allesammen jeg er nysgerrig efter at høre om der er nogen der kører rc rally på bane her i Danmark. man løber ef...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. sep 2021
Visninger:
825
Reparation & kørsel sammen på Sjælland Findes der er sted på Sjælland, hvor “rc folk” mødes og reparer og kører sammen? :-)
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. sep 2021
Visninger:
809
Så er der fri bane i Glostrup! Har du lyst til at prøve en rigtig bane til din radiostyrede racerbil? Vil du gerne have råd og vejledning fra erfarn...
Træf og arrangementer
Oprettet:
18. jun 2021
Visninger:
736
Steder at bashe? Hej med jer, er der nogle herinde sòm kan dele nogle fede steder at køre offroad, lidt hop osv. i midt/østjylland??
Træf og arrangementer
Oprettet:
30. jan 2021
Visninger:
793
large scale off road Sjælland Vil gerne igang igen men er lidt i tvivl om hvor vidt der baner på Sjælland? Gerne Nordsjælland mvh Mike
Træf og arrangementer
Oprettet:
29. okt 2020
Visninger:
1.159
Swap meet på Sjælland? Hej alle, jeg gad godt vide om der bliver holdt swap meets her på Sjælland eller generelt bare her i Danmark? Mvh Niko...
Træf og arrangementer
Oprettet:
16. okt 2020
Visninger:
534
Søger steder i kbh til bashing hej jeg søger nogen sjove steder hvor jeg kan tage ud og bashe med mine biler det skal helst ligge i kbh eller omegn
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. aug 2020
Visninger:
654

Annonce