{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Venom onboard failsafe {{forumTopicSubject}}

Indledning:
Det er en failsafe som stopper bilen hvis den kommer ud af rækkevide fra sendern og såer den 30% mindre end standard.

Tansplatform:
Den kan monteres på bil,fly og båd uden problemer.

Førstehåndsindtryk:
Da man åbnede pakken fra posten, så man den og den var MEGET mindre end jeg regnede med, jeg vil tro at den er 2cm land og vejer ingen ting.

Montering:
Den er meget nem at montere, man piller bare stikket fra gas servo ud af modtagern og putter det ind i fail safen og tager stikket fra failsafen og stikker ind i modtager og så er den sat til. Derefter drejer man bare på den lille hvide skrue påfailsafen efter hvormeget den skal bremse når den stikker af.

Vurdering af det testede udstyr i forhold til tilsvarende produkt:
Ja som sagt vejer den "Nada" som man kan sige og så er den selvfølgelig også waterproof, så den ikke tager skade af en smule vand. Den kan også nemt ligge inde i modtager boksen.

Hvor er testen udført?
Den er udført ved at at tænde for strømmen på bilen...

Konklusion:
Kan ikke rigtig sammenlignes med andre produkter, men ved bare at den er 30% mindre end standard og såfor den også 10/10 point, da den er nem og smart at have med at gøre.

Positive ting:
Er vist godt beskrevet!

Negative ting:
Intet efter min mening (endnu)

(link fjernet)

Skrevet af: Thomas

SVAR IKKE I DETTE EMNE!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venom onboard failsafe
  • #1   14. mar 2006 Bare glem det med SVAR IKKE I DETTE EMNE, det var en fejl.

• #3   14. mar 2006 Fint at du gider anmelde, men brug lige lidt mere tid næste gang så vi får en brugbar anmeldelse.

• #4   15. mar 2006 jo tak bare slet den, nu når der alligevel kun kommer negtive kommentare og du (uffe b) har jo ret i at der ikke er meget at skrive om.

• #5   15. mar 2006 kan gofdt se at du har skrevet noget for at hjælpe, men der hvor du har skrevet:
    Citat :
    Hvor er testen udført?
    Den er udført ved at at tænde for strømmen på bilen...

Dette var da det mest platte jeg har læst i en anmeldelse.

Der er jo næsten ikke andre måder den kan testes på, da jeg alligevel aldrig køre for lang væk fra senderen.

• #6   15. mar 2006 Jeg må sige at du nok har ret der, for det havde jeg ikke lige tænk på at skrive.

• #7   27. jul 2006 der er da nogen ting ved den anmeldelse som måske godt kunne være formuleret mere detaljeret, eller bare anderledes.

det jeg fik ud af var hvor man kan få den, at den virker perfekt, der er endnu ikke set nogen negative, eller skuffende ting ved den.
    den lette montering er også nemt beskrevet som måske kan få mange uvidende til at holde sig fra den, da de tror man skal være halvt elektronikmekaniker for at sætte den til.

alt i alt fik jeg da det ud af det som jeg skulle bruge.
    fint nok thomas. det er ikke så meget om man kan hjælpe eller ej, det er mere det at man prøver.

Kommentér på:
Venom onboard failsafe

Annonce