29. sep 2005 Følger: 31 Følgere: 40 RC-enheder: 9 Emner: 75 Svar: 344
cen genesis {{forumTopicSubject}}
Har anskaffet mig sån en stor fætter.
og jeg synes altid folk har været skeptiske og kun sagt dårligt om cen, men det vil jeg gerne lave om på.
En genesis er en RIGTIG fed monster truck, deri kommer betydningen monster, for den er jo kæmpe stor.
Har nu været ude og køre med den mange gange og den kan virkelig holde til noget og der er fandeme ryk i den store motor, store flyvhop er ikke noget problem den lander rigtig fint på alle hjulene og racer viderre derud af.
Men havde et uheld med den hvor nogle dele gik i stykker, men tror de færeste biler kan holde til at køre ind i en massiv beton klods med 40 km/t
Hvis nogen spurgte mig om den er værd at bruge penge på ville jeg absolut sige ja, den er billig i reservedele og den kører skide godt.
Håber der er nogen der vil dele deres synspunkter om genesis eller cen i det hele taget
Mvh Kim
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 35 RC-enheder: 11 Emner: 102 Svar: 347
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 28 Svar: 272
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 48 RC-enheder: 8 Emner: 86 Svar: 1.152
(det er ikke fordi jeg har nogle fordomme til cen genesis selv)
mvh jacob
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 71 Svar: 781
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 39
godt den snart kommer tilbage til mig... *GRR*
- jeg tror at grunden til at folk siger dårligt om genesis, er fordi da den blev lavet syns de bare det ville være fedt med den største motor man kunne smide på... men ikke lige tænkte over konsekvenerne ved at smide så mange muskler ind igennem drive-train´et. det skulle efter sigende ikke kunne holde til det massive pres der kommer fra motoren. men det er vist egentligt også det.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 15 RC-enheder: 3 Emner: 13 Svar: 68
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 4
Som banebil er den ikke særligt godt egnet, men jeg smider min igennem det værste terræn og den klarer det hele, kal man sige noget negativt, er det styreservoen som stinker.Har skiftet det ud med en Sanwo 20 kg, og slvfølgeligt monteret en Hump Back. Nu kører det bare. Jeg stemmer for Cen. Min næste bil bliver nok en matrix til banekørsel.
cen genesis