1.180 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Anmeldelse: Kyosho Twinforce Anmeldelse: Kyosho Twinforce

Jeg vil prøve med en anmeldelse af en Kyosho Twinforce.

Førstehåndsindtryk:

Det virker overskueligt når du åbner kassen, ingen små poser der ligger og flyder, kun 4 dæk, et karosseri og 2 papkasser.
Inde i de 2 papkasser ligger der en masse små poser. Det virker umuligt, at alle de små poser skal blive til et stort monster. Men efter et øjeblik giver det hele mere mening, og man kan begynde at samle bilen.

Samlefasen:

Brugsanvisningen er god, men den kræver dog, at man lige skal kigge en ekstra gang inden man begynder, at samle den viste del.
Akslerne er samlet fra fabrikken, så de kræver ikke den store opmærksomhed.
Samlingen af bilen foregår uden de store problemer, men hvis man kommer til at samle noget forkert bliver man dog nødt til, at skille ret meget ad, for at finde fejlen.

Efter samlingen:

Nu er bæstet samlet, og det står og ser voldsomt ud.
Hvis man nu var forudseende, så sørgede man for at lade sine 2 batterier op, imens man samlede på livet løs, så man kunne komme ud og køre hurtigt.

Kørsel:

Bilen skal jo ikke bare stå og se fed ud. Den skal jo køre!

På asfalt ligger den godt på vejen så længe det går ligeud. Men når man så skal dreje sker der ting og sager. Hvis man drejer for skarpt ynder bilen at vælte, grundet det høje tyngdepunkt. Men det gør ikke noget, fordi det meste af tiden vil bilen kun køre på baghjulene ;D

På grus er det en helt anden sag. Bilen vælter ikke, og den ligger meget bedre på vejen. Desværre har den ikke uafhængigt affjedring, så hvis du rammer en sten med det ene hjul, har bilen med med at vende 180 grader.

I terræn viser bilen virkelig hvad den duer til. De 2 motorer giver så meget trækkraft, at ingen skråninger er for stejle. Den kommer frem alle steder!

Når man smidder bilen over et hop, klarer den sig udemærket i luften, men den flyver dog ikke så langt, grundet dens enorme vægt. Man skal ikke bare give fuld gas ved stejle hop, da den har det med at læne sig lidt bagover.

Det var hvad jeg havde at sige om denne fede bil. Hvis i har noget at tilføje eller rette, så fyr løs!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • Komfurtilslutning 600 kr.
  • Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmeldelse: Kyosho Twinforce
  • #1   2. mar 2007 fin anmedelse

• #2   2. mar 2007 Undskyld, men syntes jeg har læst den på rcinfo.dk før :S?

• #3   2. mar 2007 Rigtig god anmeldelse (:

..Hva for noget elektronik er der i?

• #4   2. mar 2007 Morten H; Det passer helt fint smiley

Marcus R; Som std. eller hvad?

• #5   2. mar 2007 Hej, fed anmeldelse, men kan du anbefale den til prisen ?. Kan den klare til noget rock crawling ?

• #6   2. mar 2007 =DK-Drifters=Oliver F ®© ™; Som std. er den ikke en rockcrawler. Men der er gode muligheder i den.
    I USA er der en del, der bruger akslerne og gearkassen til at bygge en rockcrawler.
    Jeg mener selv at prisen er utroligt lav. Hvis du skal have den rtr koster det nok omkring de 3K.

• #7   12. apr 2007 Fed anmeldelse

• #8   18. aug 2007 jeg har selv haft samme bil og var vilt overrasket over den . det er en røve fed bil ...det er nogle år siden jeg købte min og dengang var der ekster dele i kassen så den nemt og billigt kunde laves om til en rock klater .. ..

desvager var der fra starten problemer med esc .den kunde simpelhen ikke klarer de 2 motor så bilen kom arldig til at kører optimalt .
    jeg afleverede den til bage til hvor jeg hade købt den og fik en savage le istedet ..

har så sener fåget afvide at kyosho godt viste at esc ikke kunde bruges på denne bil . og det skuffer mig en del at vide at kyosho solgte en bil som ikke var optimal .

det var lidt en træls måde at få ny bil på . jeg var ellers vilt glad for denne fede bil . men efter at have brugt 5-8 timer på at samle den og så finde ud af at der var noget galt og at kyosho godt viste at den var gal . det pisser mig lidt af....

nå men ellers er det en vilt fed bil og den måde den er op bygget på er ginijalt . det er med rimlig stor sikerhed at jeg på et tidspunkt igen skal have denne bil ..

fed fed mt den får 10 ud af 10 . sef med en anden esc ...

Kommentér på:
Anmeldelse: Kyosho Twinforce

Annonce