{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Batterier ENLOOP - AA {{forumTopicSubject}}

Jeg har anskaffet mig 8 stk. ENLOOP batterier fra Sanyo
De er testet i min Sanwa MX3 sender og de er testet op imod mine gamle (men bedre end andet jeg har haft) Sanyo 1800mAh NiMh batterier.

ENLOPE skulle i følge Sanyo kunne holde kapasiteten meget længere end NiMh og de skulle ligge en anelse højere i spænding, men de skulle kunne oplades i lader til NiMh batterier.

Ved test hvor de blev ladet fuldt op og senderen stod tændt til samlet spænding nåede ned på alarm niveau, var der ingen forskel at spore foruden de 200mAh som ENLOOP batterierne har i mere kapasitet.
Dog skal det siges at de hele vejen ned lå 0,1 - 0,2V højere i spænding end mine NiMh.

Ved test hvor senderen var tændt en time om dagen de første 3 dage derefter ca. en gang om ugen. Var der efter 2 md. stadigt ikke rigtigt nogen helt bevisbar forskel, andet end den lille spænding som de hele tiden ligger over de gamle gode NiMh.

Min konklusition er at man fint kan bruge dem til sender batterier, da prisen ikke er skræmmende, og taget i betragtning at de altså er testet op imod de NiMh batterier jeg har der er klart de bedste til at holde kapasiteten.

mere info kan læses her www.enloop.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batterier ENLOOP - AA
Kommentér på:
Batterier ENLOOP - AA

Annonce