{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Videoklip featuren. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt det ikke er en RC enhed, men synes ikke den skulle under offtopic .. Jeg bygger den dog op, som om det var en rc enhed.

Jeg anmelder film-upload featuren på RCGalleri, efter nogle måneder med videoklip.

Testplatform:
Hjemme på mit værelse, og diverse andre computere.

Førstehåndsindtryk:
Godt og simpelt opbygget, alle burde kunne finde ud af det. det er overskueligt og okay layout.

Hvad er systemet testet i forhold til
Jeg har valgt at sammenligne det med youtube.
Det er fedt man kan se hvilke videoer der senest blev vist, men savner lidt den feature der hedder "Flere videoer fra denne bruger" . Den måtte godt optage den ene af spalterne. Ellers er der ikke den store forskel, de er begge gode.

Konklusion:
Jeg må indrømme, første gang jeg så man kunne uploade videoklip, tænkte jeg "åh nej. Nu bliver vores velfungerende rcgalleri spammet i jorden af ligegyldige offtopic videoer. " Men virkeligheden er jo en del anderledes. Der har været meget få (dybt) latterlige klip, så det er en positiv overraskelse. Jeg synes det har fungeret rigtig godt, anderledes fra visse andre gallerier.

Positive ting:
(For det meste) hurtig upload
Overskueligt
Hurtig til at loade film når man ser dem
Man kan abbn. på klippet
Kattegorier der dækker det hele

Negative ting:
Lidt ustabilt nogle gange ellers ikke noget.

Alt i alt, er jeg meget overrasket, på den gode måde. Jeg troede det ville gøre siden meget langsom, med det viste sig at være forkert, der er ikke nogen irritabel ændring. Så det er en masse +'er herfra

Testen er udført af:
Morten Flecks

Hvis det er totalt ude i hampen, så skriv lige, flere meninger er langt bedre end kun min.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Videoklip featuren.
Kommentér på:
Videoklip featuren.

Annonce