1.674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Team Losi Micro Brushless Rally UNBOXING *Vegas RC* Team Losi Micro Brushless Rally UNBOXING *Vegas RC*

Endnu en unboxing, af: Vegas RC.

Kommenter gerne, evt ris og ros, bedes henvendes her på galleriet, eller, hvis du ønsker at kommtere udførelsen, eller bare ligge en besked, brug youtube.

Mvh. Vegas RC

http://www.youtube.com/watch?v=addB7ZGwo9A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Team Losi Micro Brushless Rally UNBOXING *Vegas RC*
  • #1   10. jan 2013 Hej,

Har lige set din video. Generelt ret god video, ingen tvivl om det!
    Men du efter spörger selv lidt ris/ros....

Det der umiddelbart faldt mig ind, er at du ikke virker 100% forberedt.
    Det er fx tydeligt at du läser bagsiden af kassen mens du lister op (inden du aabner kassen)
    Mens du aabner kassen virker du lidt overrasket over hvad der er med.
    Ikke den store vende radius med det styre udslag, hmm mener du ikke netop at den har en stor vende radius?
    Din kommentar til batteriet lyder som om du siger "4,8 220milihertz 9 batteri", hvad er det for et? smiley (godt godt väre min hörelse er for daarlig)

Jeg vil foreslaa at du lige forsöger at aabne kassen og gaa indholdet igennem inden du laver videoen. Du kan jo bare säte et nyt stykke tape paa, som du kan skäre over smiley (INGEN vil kunne se at du har sat et nyt stykke tape paa)

Fedt du lige läkker märke til beskyttelse i siden, og at affjedringen virker til at väre läkkert.

Du skal IKKE opfatte mit indläg som generelt negativt! Forsöger at komme emd lidt konstruktiv kritik smiley
    Generelt god video!

• #2   10. jan 2013 Hej Lars.

For det første, tak for du så med, og ja, jeg er ikke forberedt, eller jo, har læst MEGET om den, men det lille stik var IKKE med i mine fakta. Hehe

Men da jeg lavede videoen, var der stress på, for skulle nå et tog umildbart efter, og så var jeg nok lidt nervøs for at sige forkert (som jeg så gjorde et par gange)

Men næste gang sætter jeg mig ned, og gennemgår det, og laver en gennemgang, i en prøvevideo, ser den, og retter til i den nye. Hehe

Og siger 4,8 220 milliampere, glemte lige 4,8 VOLT. Hehe
    Samt jeg fik sagt det var sender i bilen, som slf. Er modtageren. smiley

Mvh Vegas RC

• #3   10. jan 2013 Ja, kan godt høre jeg siger milihertz, men, siger den har lille styreudslag, så det er betyder den har STOR venderadius, men fortæller i en anden video, om et mod, som gør den meget bedre ang. Venderadius.

Mvh. Vegas RC

• #4   10. jan 2013 Tror et lille manus ville väre smart at hänge op ved kameraet.
    Bare en lille liste med stik ord.

Den med senderen i bilen... hehe den fangede jeg slet ikke!

PS 5:40 "ikke den store vende radius med det lille styreudslag".. öhh den faar da en större radius, jo mindre udslag der er smiley

Som sagt, generel FIN video.. det er detaljer jeg paapeger smiley

• #5   10. jan 2013 @hyggen,

Han bad selv om forslag/kritik....
    Jeg pointerede ogsaa hele tiden at det var SMAATING jeg paapegede! samt at genrelt var det en fin video...
    Forsöger jo kun at hjälpe ham til at lave en bedre video näste gang. Hvis han ikee faar feedback har han jo ikke en chance for at vide hvad publikum tänker.

Jeg kunne ikke selv göre det bedre.

Med hensyn til dine videoer, saa undlader jeg at kommentere smiley

• #6   10. jan 2013 Hej det er en fin video jeg kunne ikke gøre det bedere selv smiley

den har video kan man da bruge til noget

Mvh Henrik J

Kommentér på:
Team Losi Micro Brushless Rally UNBOXING *Vegas RC*

Annonce