{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Redcat Racing Dunerunner 4x4 {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer som har erfaring med en redcat racing dunerunner 4x4 som på linket?
http://www.redcatracing.com/Rampage-DR-4X4

Hvordan er byggekvaliteten af redcat sammenlignet med Rovan, HPI, Maxam, FG, osv? Hvem er bedst, hvem er dårligst og hvem er i midten.

Hvad ville I vælge hvis man sammenligner Dunerunneren med nedenstående Rovan:
http://www.rovanrc.com/buggy/rtr-305a-gas-baja-buggy-rtr-30.5cc/

Ville I vælge en 2wd med masser af aluminium eller ville I vælge en 4wd med bremser?

Den skal bruges som en begynder bil.

Mvh. Jakob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Redcat Racing Dunerunner 4x4
  • #1   24. mar 2015 Hpi/fg er de bedste 1:5 på markedet smiley

• #2   24. mar 2015 Er det baseret på holdbarhed, pris eller indoktrinering? smiley
    Jeg har ikke den helt store praktiske erfaring med de forskellige mærker så jeg er lutter øre men jeg kunne godt tænke mig at vide på hvilken baggrund der bliver kommenteret. smiley

• #3   24. mar 2015 Hej, jeg har været lidt skuffet over min redcat 1/8 truck. Bremse gik, knækket 2 pinde til bærearmene og en motor der ikke kører super. Men pris og kvali hænger jo sammen.

• #4   24. mar 2015 @Kennet n,
    Ja, det forstår jeg godt. Det ville jeg også være temmelig træt af.
    Har du erfaring med andre mærker?

@All
    Er Redcat og Rovan på samme niveau?

• #5   24. mar 2015 Jeg har også en Cen 1/10 truck som bukker pindene. Og jeg kører ikke vildt og tager flyvehop. Men de store størrelser har jeg ingen erfaring.

• #6   24. mar 2015 De redcat biler der har været kørt i koldingklubben er hurtig blevet solgt igen, og erstattet af nogle af de bedre mærker.
    Folk bliver træt at de ikke holder, og at dele ikke er så nemme at få fat i som fg losi elcon og hpi

• #7   24. mar 2015 @Søren:
    Kører du i Kolding?
    Hvis ja, kan man så tage derud som tilskuer for at høre mere om "sporten"?

• #8   27. mar 2015 eneste jeg lige kan / vil tilføje :
    Himoto er et mærke som producere 1/5 biler (tag en himoto raptor)
    Himoto sælger deres bil til rc-forhandlerere som derved sælger bilerne til kunder for billige penge.
    et andet led er at himoto også sælger deres bil (himoto raptor) til MAXAM, som så vælger at sætte deres klistermærker på, nøjes med 2wd for at lokke kunden til at købe et ombygningssæt til 4wd (mere udgift) og så sender de bilen (maxam r5 baja evo1) ud til rc-forhandlere, og her er bilen så blevet 1 led dyrere.
    Samme sker med redcat ^^
    og definitionen af "kvalitet" er jo et godt spørgsmål...
    jeg vil sige at jeg personligt har god erfaring med min maxam, som nu jævnligt bliver opgraderet med alu dele som købes direkte til en himoto raptor, jeg er tilfreds med holdbarheden, og har nu fundet mig en fast reservedels pusher.

Hvor imod hvis du vælger en HPI baja, så er det jo lige før du kan gå ned i din lokale netto og købe reservedele, så ja... tror det er smag og behag.

• #9   27. mar 2015 http://www.iccom.dk/shop/images/Hobby/himoto-biler/HI4054M/HI4054M.htm

her er himoto raptor som full alu upgrade og 4wd.

Kommentér på:
Redcat Racing Dunerunner 4x4

Annonce