Opfordring til jer brugere {{forumTopicSubject}}
Hej alle RCgalleri medlemmer,
Vi hjælpe admins har stødt ind i samme problem igen og igen her på det sidste, så nu kommer der opfordring hvad i kan gøre imod de problemer, så de ikke sker mere.
Først vil vi opfordre jer <b>alle</b> til at gå op i Min Konto og så under E-mails og abbonementer, og så ændre jeres e-mail en til som i bruger, da vi bruger den e-mail til at kontakte jer igennem hvis der opstår nogle problemer eller fejl.
Derefter vil vi gerne have at i tænker jer om m.h.t. sprog brug, og når i stemmer enheder ind i galleriet.
Vi kan ikke bare slette enheder når de er kommet ind, der skal først ligge 5 smide ud stemmer hos brugeren, før vi kan. Derfor, <b>tænk jer om</b>, og for guds skyld, tillad også biler som har en værdi under 500 kr. og ikke kun proff-biler.
Så vil vi gerne have gennemført en regel som alle forstår. <b>Ingen IKKE-RC-RELATEREDE ting i markedet, hverken købes, sælges eller byttes. </b>Hvis det skal sælges så gå ind på DBA.dk, eller hvis der et galleri til den enheds-gruppe, brug det. F.eks. Højtalere på Hifigalleri.dk
Tak fordi i ville læse de opfordringer som gør RCgalleri til et endnu bedre galleri end det er i forvejen.
MVH
Casper Rasmussen
Hjælpe-administrator
maj 2004
Følger: 154 Følgere: 151 RC-enheder: 11 Emner: 155 Svar: 1.449
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
jul 2004
Følger: 19 Følgere: 16 RC-enheder: 8 Emner: 90 Svar: 696
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 55
Tænk dig lige om. Hjemmesiden hedder www.rcgalleri.dk. Hvorfor skulle man så sælge andre ting herinde? Du kan sælge på DBA.dk eller andre steder.
Mvh. Mikkel
jul 2004
Følger: 19 Følgere: 16 RC-enheder: 8 Emner: 90 Svar: 696
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 7 Emner: 32 Svar: 146
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 55
aug 2004
Følger: 58 Følgere: 56 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 250
Det har jeg glædet mig til at se længe det der:)
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 21 RC-enheder: 3 Emner: 41 Svar: 143
mar 2004
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 140
Thumbs up, drenge - respekt for Jeres indsats
Venlig hilsen
Poul Steen
Team Falck Racing
mar 2004
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 140
Naturligvis skal det man tilbyder beskrives godt nok til at en der evt. vil indgå en byttehandel kan vurdere værdien, men det er for meget at beskrive sin fine computer i detaljer, og så skrive "byttes til noget RC grej".
Som jeg fortolker Kims svar er det noget i den retning der er lagt op til
Venlig hilsen
Poul Steen
Team Falck Racing
Opfordring til jer brugere