Hvilken RC?!? {{forumTopicSubject}}
Hey derude..
Faldt lige over dette forum- håber i kan hjælpe mig!
For nogle år siden solgte jeg min RC bil, da jeg mistede interessen for det. Bilen var en el-bil, og ikke lige den hurtigste på markedet, men en go "starter bil".
Nu er interessen for RC dukket op igen, og jeg skal snart ud at investere i en nitro bil :o)
Jeg har fundet en fin forhandler i Vejen (Nærmere betegnet Gejsing) som jeg vil benytte. Han har har nogle rigtig fair priser, da han springer et led over i salgskæden- dette medfører til noget billigere priser. Jeg var ude at besøge ham igår aftes, og kiggede på en Rex-X nitro bil med en 21 Force motor på 3.5 cmm. Jeg kan få bilen med diverse tilbehør (incl. radiostyring og motor) der skal bare batterier, brændstof og et gløderør, så kører den. Alt dette for 3500 kr. (Se billedet på profil).
Er dette ikke en fair pris??
Nogen som kender til Rex-X i forvejen og som har noget erfaring hertil. Nogen gode eller dårlige erfaringer, må gerne udddybes!!
Jeg håber i kan hjælpe mig lidt og kommer med jeres egne meninger og forklaringer. Hvis i mener de 3500-4000 kr. er givet ud et bedre sted må I gerne forklare hvorfor og hvilken bil osv.
Jeg takker for et fedt forum :o)
Mvh. Holden
jun 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
jun 2004
Han sagde at jeg for 700 kr. mere kunne få en OS RG 21 motor i. (eller hvad den hedder) Ville det være fint, eller er den motor der sidder i nu god nok?
jun 2004
Hvad kan man ellers gøre for at pifte den lidt op- få den til at køre hurtigere?
Kan du evt. anbefale en fjernstyring til den?
jun 2004
Sidst jeg kørte RC havde jeg bare en ganske almindelig fjernbetjening, ved ik hvad man kalder dem- dem med to små stænger. Men vil nok købe en pistol den her gang :o)
jun 2004
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 6 Emner: 23 Svar: 155
jun 2004
jun 2004
Tilbud 1:
1/8 Rex-X 4WD
Leveres incl. radiostyring og motor (Force 21), batterier, brændstof (5 l. 16%) og gløderør.
Pris: 4150
Tilbud 2:
1/8 Rex-X 4WD
Leveres incl. radiostyring og motor (Force 25), batterier, brændstof (5 l. 16%) og gløderør. Bedre server (8.5 kg.)
Pris: 4290
Tror helt bestemt også at jeg vælger "tilbud 2". jeg får en meget bedre motor, og serverne er også bedre. Normalt ville denne bil incl. alt tilbehør og større motor løbe op i de 5.500 kr., så man må kalde dette tilbud for rigtig godt.
Tilbudene er fra (link fjernet) , men deres site er ikke oppe at køre endnu- men er om 14 dage..
jun 2004
Derimod ville de "nye" servoer som er på tilbud 2 være ligesom en bils servostyring. Den ville kunne dreje mens bilen stod stille, og det vil ske med 7.5 kg., el. var det 8.5 kg.
Jeg mener han sagde at servoerne var 0.5 sek. om at dreje en omgang. Kan det passe, el. er jeg helt ude i skoven? Tror det var deromkring..
jun 2004
jun 2004
Men weekenderne er vel også fint nok.. så kan min bror varme den op til jeg kommer hjem igen...
Hvilken RC?!?