CEN vs. HPI vs. TRAXXAS HVA´ ER BEDST CEN vs. HPI vs. TRAXXAS HVA´ ER BEDST
Hey der
For en hulens masse år siden var jeg totalt bidt af af køre rc - biler. Kom så bort fra det, men er besluttet for at kikke lidt på det igen.
Går så ud og kikker på nettet og ser lidt på de forskellige modeller... ( Mand hvor er det blevet nemt nu.. Man skal ikke en gang selv samle dem, og alt ser ud til at komme i færdige pakker.. med rc anlæg og hvad ved jeg.. )
Nå men er nu besluttet for at det skal være 1/10 nitro stadium truck. ( ser skægt ud ) og er faldet over tre modeller.
1. TRAXXAS JATO
2. CEN ST2
3. HPI NITRO MT2.
hvad jeg er nået frem til selv er at TRAXXAS ser rimeligt gennemført ud med et lidt anderledes gearsystem og rimeligt cool med sin elstart hvor start adapter følger med.
HPI og Cen ST2 ser også gennemført ud og så med 4 hjuls træk men lidt dyrere end TRAXXAS og start adapter (ROTO START )skal men købe ved siden af. RC anlæg følger heller ikke med, men det har jeg dog stadig liggende.
Jeg skal entlig ikke køre helt vildt seriøst, men kun lidt en gang i mellem for sjov.
( men kan godt lide at vinde
Spørgsmålet til samlingen af RC guruer derude er, hva´skal man vælge af de tre. Eller er der en helt fjerde model jeg er gået forbi uden at vide det.
Håber at nogen har erfaring med disse modeller.
See ya.
maj 2004
Følger: 154 Følgere: 151 RC-enheder: 11 Emner: 155 Svar: 1.449
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 RC-enheder: 6 Emner: 173 Svar: 480
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 RC-enheder: 6 Emner: 173 Svar: 480
maj 2005
Følger: 20 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 26 Svar: 375
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 47
nov 2005
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43
Er der et sted her i københavns området der sælger HPI biler hvor man kan tage ud og kikke på
Var ude og se på TRAXXAS´en i Holte og den virkede sgu fed.
Er i øvrigt ikke begynder men respawned efter 12 års fravær.
Og hva´ er en AE´er???
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 25 RC-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 981
dec 2004
Følger: 30 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 38 Svar: 523
hpi'en er en tand bedre på MANGE måder da den ligge meget godt og har en meget god kvalitet osv osv.
feb 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 19
jul 2005
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 26 Svar: 263
men jeg ville nu gerne have en jato eller noget man kan købe reserve/tun dele til på nettet du kan stort set ikke købe noget til en cen på nettet!..
HPI og traxxas ser også mere profesionelle ud fordi de fx har en MEGET flottere side end CENs..
CEN vs. HPI vs. TRAXXAS HVA´ ER BEDST