{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny til det her
  • #1   12. jun 2015 Vælkommen til, dog ville det være godt for os at du har et budget og at du også overvejer om det skal være onroad, offroad (på bane) eller bash. Især budgettet er væsentligt, men pris og kvalitet hænger sammen. Overvej også om du vil købe nyt eller brugt.

• #2   12. jun 2015 Budgettet ligger nok fra 1500-2000
    Det skulle helt sikkert være onroad smiley
    Nyt eller brugt tror jeg ikke gøre den store forskel

• #3   12. jun 2015 En af de ting man ofte glemmer er tilbehør som lader og battarier som skal med i budgettet, jeg kender dersværre i så meget til onroad biler, så der er nok nogen der skal skrive, men for de penge burde det kunne lade sig gøre, der findes nok nogle onroad biler her på side, tror umiddelbart at du hvis du vælger at købe brugt får du mere for pengene da der ofte er dele og andet med.

• #4   12. jun 2015 Sypsp
    Jeg tror også jeg finder en brugt én
    Men jeg tænkte om der var nogle særlig begyndervenlige modeller

• #5   12. jun 2015 Hej. Jeg har lige købt en Tamiya XB. En færdigbygget TT-01. Der mangler kun lader og batteri. Mere begyndervenligt kan det ikke blive. Det er en entry-level bil så den er nem at gå til og nem at skille ad/samle/reparere. Og så er det et anerkendt mærke, det er kvalitet + der findes et hav af mærker der laver tunings/hop-up-muligheder hvis du får lyst til at rode med det.

• #6   12. jun 2015 Jeg har et Tamiya TT01 byggesæt, nyt og usamlet, send mig en besked hvis det kunne være noget.

• #7   12. jun 2015 Først og fremmest velkommen i sporten?? nu hvor du gerne vil køre onroad så er det bare spørgsmål om du vil drifte eller køre løb. Jeg er enig i at man helt klart vil få mere ud af at købe et brugt prof istedet for et nyt begynder bil. Tamiya tt01 er en klassiker for mange nye som Simon også har nævnt. Der er hav reservedele og de koster ikke alverdens desuden er den let at skrue i;) der er mange der sælger tt01 herinde så handler det nok bare om at finde det bedste for prisen. Hvis du skal være køreklar fra dag 1 så er det klogeste se på nogle som har alt fra bil med alt elektronik, batteri oplader og måske reservedele.
    GBK Drones ved jeg har en helt ny aldrig kørt tt-01 til salg som kun er lige blevet samlet og ellers er køreklar med alt i udstyr. Ellers kan du jo altid prøve at kigge på andre modeller men være opmærksom på at kig på noget hvor reservedelene stadigvæk eksistere og som både er billig og let at få fingrene i smiley

Held og lykke med det ?
    Altid velkommen til at skrive hvis der skulle opstå spørgsmål så vil jeg se om jeg er klog nok til st besvare smiley

• #9   12. jun 2015 Lige så godt? En buggy (med on Road dæk) kører bedre on Road end standard on Road biler smiley

• #10   12. jun 2015 Velkommen til. Start med at sætte dig ind i batteri og lader. Lipo vs nimh. Prof lader vs smart lader. Halvdelen af sporten er at lade sine batterier op og hygge sig med det. TT01 er et godt bud da den kan det hele og reservedele er billige osv. Men ellers er der også et hav af andre fine biler til salg herinde bl.a.

• #11   12. jun 2015 Se Min anonce

• #12   13. jun 2015 Ikke køb en stealth som jeg har, med mindre du gerne vil skrue på den konstant, og hente dele konstant.
    (Ja, jeg kører som død og helvede, og har kun et gear i bilen -max fart)

Kommentér på:
Ny til det her

Annonce