nitro, kan det betale sig? nitro, kan det betale sig?
Hej
Jeg har længe gået med spekulationer om at købe en nitro-buggy.
Men....
Kan det passe at der er flere og flere der går overtil el? er nitrobiler ved at blive udfaset?
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at køre løb(har aldrig prøvet) men kan det virkelig passe at der stortset ikke er offroadbaner på sjælland udover de tre oppe omkring KBH(Er selv fra Falster)? Kan godt se at man nok i længden sparer penge med en el-bil, mht nitro, og de desuden er mindst ligeså vilde...
Selvfølgelig kan ingen af jer træffe valget for mig, men jeg ville gerne høre lidt pros/cons omkring det at investere i en nitrobil.
Forresten.... Er det flovt at stille om i en begynder-klasse(hvis det findes) i en alder af 32 år?
Håber I vil komme med vise ord!!!
Admin: Beklager hvis jeg har skrevet det forkerte sted, men så må du hjertens gerne flytte indlægget...
Vi ses!
apr 2005
Følger: 48 Følgere: 48 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 1.162
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 20 Svar: 68
apr 2005
Følger: 48 Følgere: 48 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 1.162
jul 2011
Følger: 8 Følgere: 5 RC-enheder: 3 Emner: 1 Svar: 37
jan 2011
Følger: 26 Følgere: 30 RC-enheder: 7 Emner: 18 Svar: 344
Der er faktisk flere der tilmelder sig med en nitro bil end med el.
Jeg køre selv el og syndes det er fedt nok, men kan godt se at det vil være lidt federe at køre nitro. Der er bare for meget arbejde i det man skal være meget tålmodig og som sagt er lærekurven meget stejlere.
Som det er nu vil jeg ikke forsøge mig med nitro, men måske en gang i fremtiden...
Det er overhovedet ikke pinligt at stille op i sportsmand! Der er flere voksne der køre den, men der er ikke nær lige så mange der køre den. Nogen gange er der kun 1-2 tilmeldte.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 RC-enheder: 4 Emner: 3 Svar: 13
men ok, hver sin smag!..
jeg er bare mest til el. og har kun selv el rc...
har dog haft nitro, men byttede det til en el-bil herinde!..
da jeg mest er til gammelt Tamiya og skruer på nok projekter allerede i forvejen...
Men held og lykke med det!!..
nitro, kan det betale sig?