{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC båd
  • #1   20. jul 2015 Har lige anskaffet en red evo hydroplane, skide skægt på 4s og kun 900 bobs, og jeg aner intet om det endnu..Men ny hobby skal jo starte et eller andet sted??

• #2   20. jul 2015 på 4c den må da trække som en hest hen over vandet?

• #3   20. jul 2015 Kan da kun opfordre til at komme igang...
    FT012 står på min ønskeliste!!!
    Har lige købt FT007 for en måned eller 2 siden. og den er super fed!!
    (Bonus Info) put lidt vat i skroget, der hvoer der er plads, det suger den smule vand der komer ind... og så tape den til med isoleringstape, så holder din el længere! smiley
    (Der findes masser af video'er på youtube)

• #4   21. jul 2015 Haha gør den også??

• #5   21. jul 2015 Ftoo7 er en Bette fis?? men er sikkert hurtig, der er er en bullet og en spartan til salg på dba, virker til at være ok både, hvis det ik skal være pro.. Men ved der r et par bådfessore her inde, har læst at Brian o er King inde for både vis det skal være pro..

• #7   21. jul 2015 Husk på jeg har aldrig sejlet med en endnu, synes blot det kunne være spændende at prøve. så jeg tænker en begynder båd til Max 1000 for lige at smage om det er mig.
    men i den prisklasse er det måske lige meget hvad jeg vælger?

• #9   21. jul 2015 Den bullet er også en fed båd!!. smiley
    men ellers start med én af FT-Modellerne...

• #10   21. jul 2015 Hey
    Jeg er hverken Gud eller King, men har brugt en helvedes masse penge på at sejle, så jeg har prøvet det meste, men det er der også masser af andre der har.
    Jeg syntes at starte med en båd til en tusse er lidt sparet, en bil til en tusse er en Morfar ting og det er en båd også.
    Start med en brugt Traxxas hvad de nu hedder, eller en brugt båd fra Tyskland, så kan du sejle med en god fart og mærke suset.
    Vand har intet at gøre inde i en elbåd, så ud med vat, tamponer, og andet, put opdrift-middel i, så hvis låget ryger synker båden ikke.
    Mht til tape, bruges Cellpack eller andet der er beregnet til formålet, sådan noget tape ka sefølig ikke købes i lille DK, men jeg har da altid et par ruller på lager.

Mvh Brian

• #11   21. jul 2015 Den tape kendte jeg ik tak.. Havde bare læst at du havde været en god hjælp mr.O hehe

• #12   21. jul 2015 Hey
    jamen jeg hjælper da altid gerne, og det er jo altid sjovt at have nogen at sejle med smiley
    Mht til en sjov holdbar båd laver Toys`port nogle små racerbåde, som selv vender sig når de lander på hovedet, sådan en Bingo koster 127 euro og mangler kun et lipo samt sender, modtager
    http://www.toys-port.hu/en/index.htm
    https://www.youtube.com/watch?v=D0Mc8uVmApE
    Det er en rigtig Glasfiber båd i super kvalitet, og fun faktoren er meget stor, der ka jeg kun sige at du får meget for pengene

Mvh Brian

Kommentér på:
RC båd

Annonce