RC båd {{forumTopicSubject}}
Hej.
er der nogen af jer der har forstand på speedbåde? hvad skal man ha som begynder båd og hvad skal man tænke ved inden køb?
Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med idden ??
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 31 Emner: 15 Svar: 1.020
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 36 RC-enheder: 13 Emner: 54 Svar: 230
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 RC-enheder: 4 Emner: 3 Svar: 13
FT012 står på min ønskeliste!!!
Har lige købt FT007 for en måned eller 2 siden. og den er super fed!!
(Bonus Info) put lidt vat i skroget, der hvoer der er plads, det suger den smule vand der komer ind... og så tape den til med isoleringstape, så holder din el længere!
(Der findes masser af video'er på youtube)
jul 2008
jul 2008
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 36 RC-enheder: 13 Emner: 54 Svar: 230
men i den prisklasse er det måske lige meget hvad jeg vælger?
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 RC-enheder: 4 Emner: 3 Svar: 13
men ellers start med én af FT-Modellerne...
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 68 RC-enheder: 17 Emner: 6 Svar: 354
Jeg er hverken Gud eller King, men har brugt en helvedes masse penge på at sejle, så jeg har prøvet det meste, men det er der også masser af andre der har.
Jeg syntes at starte med en båd til en tusse er lidt sparet, en bil til en tusse er en Morfar ting og det er en båd også.
Start med en brugt Traxxas hvad de nu hedder, eller en brugt båd fra Tyskland, så kan du sejle med en god fart og mærke suset.
Vand har intet at gøre inde i en elbåd, så ud med vat, tamponer, og andet, put opdrift-middel i, så hvis låget ryger synker båden ikke.
Mht til tape, bruges Cellpack eller andet der er beregnet til formålet, sådan noget tape ka sefølig ikke købes i lille DK, men jeg har da altid et par ruller på lager.
Mvh Brian
jul 2008
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 68 RC-enheder: 17 Emner: 6 Svar: 354
jamen jeg hjælper da altid gerne, og det er jo altid sjovt at have nogen at sejle med
Mht til en sjov holdbar båd laver Toys`port nogle små racerbåde, som selv vender sig når de lander på hovedet, sådan en Bingo koster 127 euro og mangler kun et lipo samt sender, modtager
http://www.toys-port.hu/en/index.htm
https://www.youtube.com/watch?v=D0Mc8uVmApE
Det er en rigtig Glasfiber båd i super kvalitet, og fun faktoren er meget stor, der ka jeg kun sige at du får meget for pengene
Mvh Brian
RC båd