Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. køb af ting i udlandet.
  • #1   26. jan 2006 Ramaz <<. Du skal altid betale skat med mindre du har frikort ;-). Det du spørger om er, om du skal betale told og moms. Det skal du ikke, da England er en medlem af EU. Du skal derfor kun betale for varens pris samt forsendelse.

• #2   26. jan 2006 Og frikort er? smiley

• #3   26. jan 2006 Hvor du kun betaler noget med 8 % hvis jeg husker rigtigt, men så må du heller ikke tjene mere end ca. 30000 om året eller sådan noget

• #4   26. jan 2006 Frikort er noget man har, når man tjener så få penge, at man ikke skal batele skat. Det er ikke relevant for dit spørgsmål. Du skal kun betale den pris varen står til samt forsendelsesomkostninger, når du bestiller fra England.

• #5   27. jan 2006 Du skal kun betale den engelske moms ( som jeg ikke lige kan huske hvad er på ) ...

• #6   28. jan 2006 Den engelsk VAT som det hedder og det er så vidt jeg lige ved 1.175%

Jeg er i færd med at købe noget i England og det koster lad os sige £100 så skal jeg lave det regnestykke der hedder
    100/1.175 = 85, 10

Altså skal jeg i mit tilfælle kun betale de £85,10
    Men om det er fordi jeg er fra DK og så kan komme ind under en form for export gruppe i deres regnskab det ved jeg ikke jeg ved bare jeg undgår at betale VAT på en måde jeg ikke kan forklare yderligere men mon ikke der er andre der kan gi en meget bedre forklaring på det så jeg osse kan få klarhed over hvorfor jeg ikke skal betale den engelsk VAT

Kommentér på:
Vedr. køb af ting i udlandet.

Annonce