{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.263 visninger | Oprettet:

Mikkel N
Mikkel N
Følger: 10 Emner: 2 Svar: 9

RC bil til lille pige!? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har for nyligt anskaffet mig en E-Revo og går nu og roder lidt med den! Lidt til min overraskelse, men til stor glæde, så har Rc`en vidst sig at være et hit hos min datter på knap 4 år - Hun skal med ud og sidde på skødet og styre, hun løber hen og vipper revo`en rundt på hjulene når den vælter og er i det hele meget optaget af at skulle køre rc med sin far.

Min kone og jeg snakkede derfor om at give hende en RC bil i julegave, så ville jeg få custom painted body`en, så det lige var hende!

Der er følgende krav:

min: skala: 1:12(gerne 1:10)
Skal være vandtæt, eller som minimum så modstanddygtig overfor fugtige omgivelser at den kan fræses en tur gennem en vandpyt og køre en en våd græsplæne.
Der skal kunne monteres en wheelie bar, behøver ikke medfølge.
Det skal være RTR og gerne komplet med batteri og Radio.
Det skal ikke være en rumraket, for hnedes sanser og reaktion skal kunne følge med.

Jeg har f.eks. kigget på Pathfinderen fra WLtoys, men kender ikke mærket og ved derfor intet om kvalitet mv. men umiddelbart så lyder 700 meget fair, for en 1:12, godt nok med Brushed, men med lader, radio og LIPO batterier! Men vigtigst er nok, udover den er vandtæt, kan den holde til noget!?? Ved godt den helt sikkert ikke tåler det Revo`en gør, men ellers!?

http://dk.midhobby.com/produkter/918-wltoys/38637-wltoys-pathfinder-112-24ghz-rtr-roed-vandtaet/

Hvad siger/tænker i, er der noget jeg har overset!? Har i bedre bud e.lign.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC bil til lille pige!?
Kommentér på:
RC bil til lille pige!?

Annonce