911 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Søger råd til køb af touring rc Søger råd til køb af touring rc

Hej,

Det er mange pr siden jeg lagde min fascination til rc hobbyen på hylden men den er begyndt at spirer igen :):). Sidst var det offroad med nitro der optog mig, men denne gang jeg vil jeg prøve bane sporten og spændingen i race.

Så ville godt spørge om nogle gode fif og tips til køb af begynder touring rc.

Jeg kender ikke til hvem der producere hvilke kvalitet så gerne give mærke model forslag og hvor disse biler og udstyr kan købes.
Er det muligt at købe rtr sæt eller de købes i bil + elektronik + batterier / lader.
Og er det dyrt at komme igang med baneracer.

På forhånd tak.
Mvh. Nick

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger råd til køb af touring rc
  • #1   17. jan 2016 Tag ud i en af de klubber du tænker du vil køre i og snak med dem der. Det er altid en fordel at køre med samme bil som flere andre kører med, da det så er meget lettere at få hjælp til opsætning og man kan hjælpe hinanden lidt med reservedele etc. De vil så også kunne vejlede i præcis hvor man bedst og billigst køber en brugbar bil. Som udgangspunkt skal du regne med at en tc til bane ikke kan købes rtr i en ordentlig kvalitet medmindre du kan finde noget brugt.

• #3   17. jan 2016 Jeg er en ny og usamlet tc bil til salg smiley

Kommentér på:
Søger råd til køb af touring rc

Annonce