Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1-8 offroad
  • #1   20. jul 2004 kom nu det ka da ik passe at der ik er nogen der gider at svare der er sku da mange der kører med 1-8 offroad herinde de må da ha deres mening skriv nu bare hva i syntes er bedst

• #2   20. jul 2004 Køb en rex-x ,det er en kanon bil til små penge, har selv en, rc models får den hjem d 29/7 har jeg hørt

• #3   20. jul 2004 eller en zircon stadium truck...kører skide godt os med standart motoren....og så kan der købes en 2 gears gearkasse...den kan sikkert få sygt fart på med en større motor =) kører jo allerede 60-70 som standart...siger de da

• #4   20. jul 2004 kk jeg tænkte nu mere på en buggy men det er jo lidt svært at vide når jeg ik skriver det men
    hva med motor hva skal den ha for en motor hvis den skal være konkurence dygtig

• #5   20. jul 2004 kommer an på hvor vild du vil have den...standart er der en 1.8 hp motor i med 3.5 cm3...så vis du smider en 4.00 cm3 med 2.5 hp i og laver gearing tilsvarende om såå sparker den sku røv...den har allerede som standart fed optræk..det er jo næsten doppelt hp så kan du jo regne ud at den bliver rigtig syg...og vis det ikke er nok ja så har jeg fundet noget af det største nitro motor (link fjernet) med 3.2 hp!!! så letter den sku!

• #6   20. jul 2004 Den der rex fra rcmodels.dk har jeg hørt meget godt om! Og det er også en buggy. Kig du bare på den troels... 3000 kr er ikke så galt. Men den er udsolgt lige pt.

• #7   20. jul 2004 jeg tænkte selv på den nye X-ray når den udkommer de har jo et godt ry for at lave kvali biler

• #8   20. jul 2004 ja Bergonzini kender jeg også har set en køre den er rimelig vild der var en i min klub der havde en men han kommer aldrig mere efter at hans motor ik havde det så godt mere smiley
    jeg ka forstå at der er mange som vil sige jeg ska købe en Rex-X men hvad for en motor skal jeg så ha til den for hvis jeg ska til Djævleøen og køre ræs så skal den jo helst følge med på den front

Kommentér på:
1-8 offroad

Annonce