{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Nitroshop i tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg synes lige jeg ville dele en meget meget sløv tysk butik med jer, umiddelbar ser det ud til at de har hvad man kunne drømme sig om til rimelige priser... MEN...

Jeg bestile en masse varer ca 530 euro ialt d. 28/2-06 og har idag, d. 21/3-06 stadigvæk ikke montaget noget, og talt med dem - for 4 gang, da de aldrig svarer tilbage på mails, hverken engelsk eller tysk) at de heller ikke er sendt endnu.

ca. 1½-2 uger efter bestilling - og et par mails uden svar, ringede jeg, ja men der manglede nova køle hoved og dæk, men de skulle komme i denne uge (uge 1½-2 fra bestillingen), tålmodig som jeg er, takkede jeg ok og lagde på...

Ugen efter (sidste uge) ringede jeg om mandagen og de sagde at denne uge, ville der ske noget og så skulle de nok sende det og jeg rykkede igen fredag, for nu ville jeg de ting som de havde, så måtte de æde det ekstra porto i sig og sende resten når det kom på lager, men så talte gutten over sig, og spurgte om det var mig fra danmark med den manglende taske, øeh, den havde jeg jo ikke tidligere fået at vide, at den var i restordre, så blev jeg lidt sur og sagde, nu ville jeg ha' nogle varer, og de lovede at de nok skulle sende det mandag, altså igår...

Mistroisk som jeg er blevet ringede jeg idag for at høre at de var sendt, nej fandme nej, det var de ikke endnu... Men de regnede med at få varer imorgen og der skulle de sidste ting sikkert nok være imellem...

tja, som i nok kan læse er historien ikke slut endnu... Men kort og godt, lad være med at hande hos nitroshop i tyskland, derimod kan jeg på det varmeste anbefale hpi-shop.com - De har leveret 2 gange i den tid jeg har ventet på varer fra nitroshop....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitroshop i tyskland
  • #1   21. mar 2006 Hvad skal man sige, det er vist generalt alle RC-Puscher.
    Hvis det ikke er på lager skal man ikke bestille det. så er der en chance for at det kommer inden for en uge, ellers kan der være måneders ventetid!

• #2   22. mar 2006 fanme ellers en fed side med masser af guf.... vi vil have i dk !!!!!

• #3   22. mar 2006 Problemet er jo deres behandling af kunder... De har aldrig skrevet/ringet tilbage, at varerne er i restordre og den eneste måde jeg får noget at vide på er ved at ringe til dem og at de hele tiden har sagt, denne uge blir det sendt, men ugen efter blir man spist af med, at DENNE uge blir det sendt... 3 gang igen igen, denne uge kommer de... Og den dellevering som de lovede, hellere ikke blir holdt, så har jeg ingenting til overs for den slags firmaer...

Jeg købte for 4 uger siden spektrum dx-3 sammen med telemetri enhed ved en dansk netshop, men fik at vide at telemetri enheden ville være ca. 14 dage i restordre (de ringede samme dag) og efter de 14 dage, kom meldingen fra dem at sendingen er trukket tilbage p.gr.a. fejl i softwaren... Se det er sgu kundeservice som får mig til at købe fra deres biks igen...

• #4   22. mar 2006 Hvis du handler inden for EU, er den eneste udgift at det koster lidt ekstra i porto... Der kan i nogle tilfælde være noget omkring garanti... Fx Savage skal retur tilden forhandler man har købt den af, så har du købt den i USA, skal den sendes for din regning til ham...

Men heldigvis har de fleste global garanti, så har en forhandler varen i DK, kan du bare indlevere den hos ham...

• #5   22. mar 2006 Jan L

butik liger i tyskland og det vil altid tag någer fler dag/uge får du motag din ting har ned dag jeg bor i dk købe jeg også noget i tyskland og jeg vender heldt op til 2 munger får jeg fig min vad sår det tag tid og nor de ikke har vad mår du jo vende til de får dem hjem

ja ders behandling af kunder er moske ikke den best men sår mår du bide i det sug ælpe og og sig til dig sel pyt jeg hved det komme og det er lidt billit en her i dk smiley

• #6   22. mar 2006 Hey John,

Jo jo, gør jeg skam også... Glæder mig til sagerne kommer, men som jeg skrev i første indlæg, har jeg siden jeg bestilte fra nitroshop, bestilt og fået varer 2 gange fra en anden tysk netbutik... Og der er jo dårlige butikker alle vegne...

• #7   22. mar 2006 Jan L

jeg kan godt se hvor du vil hen smiley

med det kan jo godt hvad at Nitroshop el hvad den lig hedder ike har vad hjem og de har sjvad hvad at får det hjem sår mår man jo vendt sår linge en til det komme ..

ne har jeg lig meste det en hjul på min lille tnx og nogen ande små dil og jeg mår også vend på til det komme hjem før kan jeg jo ikke noget smiley

• #8   22. mar 2006 jeg vil så lige sige at jeg købte mit nova kølertårn derog de var flinke til at svare på mail og det tog ca 3 fra jeg betalte til jeg modtog varen. så det kan være det bare er blevet væk i posten

• #9   22. mar 2006 Heldigt for dig smiley Det er muligt, men som de sagde idag har de i den sidste tid haft en masse problemer og nej, de er ikke blevet væk i posten... de er overhovedet ikke sendt endnu. Jeg har talt med dem igen idag, i næsten 15 min... Alle større varer har de ikke på lager, kaross, dæk, fælge, køletårn, wheelie bar osv... Det eneste de har er batterier, plastikdimser til antenne osv... småtingsafdelingen...

Ejeren var der desværre ikke, kun én eller anden gut som godt kunne se at det hele var noget l***, ejeren skal jeg snakke med imorgen ved 13-tiden, men alt tyder på at alle de dejlige hop ups nok ender med at blive bestilt et andet sted...

• #10   22. mar 2006 jeg kan kun sige hvorfor køber i det her hjemme..
    hvis der nu var flere der købte det her hjemme, ville det være nemmert at få hjælpt og det ville også blive billiger.
    jo mere hobby handelerne skal købe hjem jo billiger bliver det jo

• #11   22. mar 2006 Jeg vil med glæde købe herhjemme, problemet er bare at de ikke har de varer jeg vil have. Så når den danske forhandler skal til at bestille hjem, kan jeg lige så godt selv gøre det, og samtidig få det væsentligt billigere.

De ting man nemt kan få i DK, som selve bilen, batterier og lignende, køber jeg med glæde i DK, da der jo er lidt ved også at få tingene med det samme.

• #12   22. mar 2006 Jeg er helt enig med Jesper K. det er hurtigere og samtidigt kan man nogle gange spare lidt også, når de ikke har varene på lager.
    Jeg er bare snart ved at være træt af at ringe forgæves, så kan man lige så godt bare finde en god udenlansk web chop med tingene på lager.

• #13   23. mar 2006 det er jo derfor, de ikke har varene hjemme.
    i skal jo os lige huske på at hobby handelerne, de har en husleje at betale.
    bare tag den nye Savage X, der er ikke mange steder der dele til den endnu.

Kommentér på:
Nitroshop i tyskland

Annonce