ny i denne hobby liv ny i denne hobby liv
hey
er ny herinde og generelt i RC Bil verden. har altid ville starte og lege med RC biler, har været inde og snuse lidt til denne verden. er kommet frem til at EL onroad er det jeg ville starte med. mange har anbefalet at jeg skal købe en der allerede er bygget op af en pro, men så kan jeg ikke kalde det for en hobby længere, derfor ville jeg gerne bygge fra bund af.
er blevent anbefalet at købe MST front fra RC-driftCentral.dk og har også fundet en derinde.
men har også været inde og lur på en Schumacher MI5 evo front.
men hvilke en af de typer ville I anbefale? hvad er bedst, af de to typer fronter?
går meget op i at det skal være bedste kvalitet. self til en ok pris og ikke top pris. og min pris for front ligger mellem 2-3000 max
peace
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
sep 2008
Følger: 116 Følgere: 181 RC-enheder: 57 Emner: 36 Svar: 513
Her hedder det ikke plug and plat, men play and learn.
maj 2016
Følger: 11 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 8
takker for din dejlige kommentar, man lære noget hele tiden.
du har ret, man finder altid ud af hvad der er bedst for en når man selv går igang, men nu det også en stor verden og mange modeller. og man lære kun når man er gået igang, det samme med smartphone, et sted skal man starte, android eller iphone, derefter finder man selv ud af om det var det rette valg eller ej.
måske skulle jeg stille den rette spørgsmål, hvad skal man være på udkig når man skal vælge en type front? derfra kan jeg måske selv komme frem til hvilke en jeg ville købe.
peace
maj 2016
det er drift jeg ville køre
peace
mar 2015
Følger: 11 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 73
maj 2016
du har ret, glemte helt og skrive det.
men det er drift jeg er ude efter.
peace
mar 2015
Følger: 11 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 73
men som Lillemic også har nævnt vil folk generelt anbefale det chassis de selv køre.
maj 2016
det også fint at der popper muligheder op. på den måde har man en ide hvilke Chassis der er at gør med i denne verden. og udfra det finde frem til det der velegner en selv bedst. præcis med alt andet såsom smartphones osv.
peace
sep 2008
Her er der også en der har lagt klip op med forskellige drift typer.
maj 2016
fedt at du deler
peace
sep 2008
maj 2016
det har du fuldstændig ret i. der ville altid være en der har stillet samme spørgsmål et sted.
takker ven.
peace
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
MST er designet til at være en drifter, hvor Schumacher er designet til at være en touring-car.
Og med MST, så har du rigtige gode muligheder for at få reservedele i danmark. Samt der er mange folk i de forskellige klubber som kan hjælpe dig på rette ved med et brugbart setup.
maj 2016
hvilke en ville du så anbefale fra den link jeg henviser til?
jeg tænkte at købe den der MST XXX-D PRO 1/10 Front Motor 4WD Shaft Driven EP Drift Car Kit til 2699
eller kan jeg nøjes med de andre der ligger under 2000 kr?
http://rc-driftcentral.dk/da/23-mst
peace
maj 2016
Du har ret, men jeg køber aldrig noget fra eBay. Hvis jeg handler over nettet så det kun danske sider eller andre sider som jeg kan læse anmeldelser om. Tør ikke og miste penge for at spare lidt.
sep 2008
ny i denne hobby liv