{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Ang. prof el-biler.. {{forumTopicSubject}}

Hej...har i lange tider overvejet at starte på at køre med el biler...synes at nitro til tider kan værre lidt irreterende!!!

Hovedsageligt on-road, men en tamiya rock crawler ville heller ikke værre værst!;)

Nå .. nu til sagen:) Hvilken el-bil ville i anbefale?? Det skal værre en smule proff. gerne fyldt med kulfiber...:)

Lidt i stil med Casper Rasmussen's http://rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7246

Kom med nogle bud!! Også gerne nogle ordentlige motorer:)

//Elmhøj

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. prof el-biler..
  • #1   26. apr 2006 Tamiya TRF 415 MSX.. Den er jeg ihvertfald enormt godt tilfreds med, den kører godt ud af kassen, og så er den nem at få stumper til, især i den klub jeg kører i..
    Men hvis du skal køre i en klub er det oftest en god idé at se hvad de andre i samme klub kører med, da man så ofte har mulighed for 2 ting. Både at trække på erfaringen ved de andre medlemmer, samt evt. at kunne bytte lidt stumper indbyrdes..

Og foresten, så laver Tamiya ikke deciderede crawlere. Man skal selv bygge dem om til det. smiley

Mvh. Michael

• #3   26. apr 2006 Jeg ville skrive det samme som Klaus, så kan lige så godt citere ham.

"Hvis det er den første "prof" elbil du skal have, vil jeg anbefale dig ikke at købe en kulfiberbil. Den har nemlig tendens til at blive skæv, hvis man køre ind i for meget...
    Køb en bil med kadantræk og "badekarbund" til at starte med, så kan du altid skifte til kulfiberbil senere..."

• #4   26. apr 2006 Hvilken klasse af motore tænker du på? Stock, Super Stock, Modified, Brushless eller ?

• #5   26. apr 2006 casper .. jeg har skam kørt med el bil før:)

Det var ikke særlig alvorligt, men jeg vil nu mene at jeg har erfaring nok til en lidt mere proff version .. motor typen jeg tænker på er "stock" og "modified" ..

//Elmhøj

• #6   26. apr 2006 Klaus .. vidste ikke at de ikke lavede dem selv...men de laver da nogle med en rimelig stor affjedring ik??? Altså sådan lidt i stil med monstertrucks??

Og har i en ca. pris på en Tamiya TRF 415 MSX???

Har nemlig prøvet en i NMRC .. den er også min foretrukne .. men vis i kunne komme med en ca. pris RTR og i kr. Så ville jeg sætte pris på det:)

• #7   26. apr 2006 Hvis du kun har erfaring med at køre op og ned af vejen, har du højst sandsynligt ikke nok. Det er noget helt andet at køre på bane. For på en vej er der ingen curps og bander. Tag ud i din nærmeste klub og hør hvad de vil anbefale dig, så kan du få hjælpe til opsæt osv.

• #8   26. apr 2006 Casper .. jeg har skam erfaring nok, ind de fleste nok tror vil jeg gætte på .. jeg er medlem af NMRC og har kørt der 1,5 år snart .. men vil følge jeres råd, da jeg ser op til jer, og kan se ud fra sund fornuft at i har erfaring med klassen .. men en god bil med badekarbund??

Hva er der så af muligheder??

• #9   26. apr 2006 .. men ellers .. hva har du givet for din b4??

Uden anlæg og div. tilbehør ..

Kommentér på:
Ang. prof el-biler..

Annonce