1.182 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

god rc brushless el bil? god rc brushless el bil?

Hej rc galleri

Jeg er begyndt at starte op på rc igen, har ikke rigtig kørt siden 2007.. men jeg kunne godt tænke mig en rc el brushless bil, som kan kører på bane. ikke noget vildt med løb men bare en god og stabil bil. da jeg jeg gerne vil ud og kører lidt for sjov på bane.:)
har kigget på hpi savage xs flux og traxxas revo e-revo 1/16

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  god rc brushless el bil?
  • #1   25. dec 2016 Jeg har en engelsk banebil fra ansmann buggy konventeret til el på 4's blandt mine annoncer .

• #2   25. dec 2016 Tænker at du ikke skal købe en monster truck. Savage xs. Den er da alt for høj til bane. Du skal have en buggy eller stadium truck med et lavt tyngde punkt. Savage xs er en fed bil elsker min. Men ikke til bane

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 12 Svar: 1
    #3   25. dec 2016 ved ikke om min kunne have interesse http://www.rcgalleri.dk/bil-sniper/id-155788

• Tobias  K
    Tobias K Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #4   25. dec 2016 Hej JK jeg har en traxxas slash 2WD 1/10 til salg til 1450kr har et opslag på min profil

• #5   25. dec 2016 Måske man kunne holde salg i markedet?

Det kommer an på hvilken bane du skal køre på. Jeg synes du skal finde ud af hvilken størrelse biler (1/10 eller 1/8) de kører med der hvor du kunne tænke dig at køre. Og eventuelt hvilke biler (Mærke og modeller). Tag derud, kontakt dem på telefon, facebook, mail eller hvad der er mulighed for.
    En Savage XS Flux og E-Revo VXL 1/16 er ikke "bane biler"
    Til sidst, så skal du købe noget du kan få reservedele til. Før eller siden bliver det nødvendigt.

• #6   26. dec 2016 en losi buggy 1/8 er en god bil over all
    og til at skaffe dele til men igen hvordan bane bil du køre
    og hvor mange penge vil du bruge

Kommentér på:
god rc brushless el bil?

Annonce