{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af bil i udlandet
  • #1   3. aug 2004 de er en del billigere en i danmark men du kan lige så godt bestille en i tyskaland der kan du få en HPI Savage 25 RTR for 3700kr

http://www.verbrennerking.de/product_info.php?products_id=259

• #2   3. aug 2004 spar lidt mere og køb en fg ingen justering ingen gløde starter og og de kører på 92 oktan med olie

det kan kun betale sig i længden

• #3   3. aug 2004 en fg´er er nok nemmere at ha med at gøre og brændstof er meget billigere men du kan ikke tæske den på samme måde som fx. en savage

• #4   3. aug 2004 øhhhh nu er jeg ikke med!!!

Quote:du kan ikke tæske den på samme måde som fx. en savage!!!

jeg har haft nitro og syntes at fgeren er 100% mere holdbar samt meget mere pålidelig har snart læst 10000 indstalg med "min savage kan ikke starte "

den er sikker hver uge jeg har stadig ikke set et indslag med at en fg ikke starter..

jeg giver da min max gas og den spinner bare og den kommer afsted bliver ikke for varmt og skal justeres hele tiden

bare min mening de penge men giver for en fg er godt givet ud og man kan hurtigt bruge samme penge på en mindre - langsommere - dyrere - bil jeg kører cirka 45 min på en tank som er på 0.7 liter det koster mig cirka 7 kr max! hvor det samme antal liter koster langt over 70 kr på en nitro..

altså bedre motor samt mere stabilitet det kan vi lide og så er den dejlig stor smiley

• #5   4. aug 2004 det er jo også det jeg skriver at den er nemmere at ha med at gøre og brændstof er billigere.

Du kan ik skrive motoren er bedre det er jo klart at folk ik kan finde ud af det når de lige har fået deres føste bil men nitro motorer er nu ik svære når man først få det lært.

det jeg mener med at den fg´er ikke kan holde til så mange tæsk som en monster truck har ikke noget at gøre med om du kan finde ud af at starte den! prøv at lave lige så vilde ting med en fg´er som du ville gøre med en monster truck det holder den ikke til det er den jo heller ik lavet til

• #6   5. aug 2004 hmmm der holder jeg nu stadig ikke med dig!!

for den marder jeg har fået mere klø end min cen mt2 gjorde og holder da til det meget bedre.

og jo man kan godt skrive at en fg motor er bedre end en nitro motor for det er den og længere er den jo altså bare ikke både ydelses mæssigt men også stabilitet og ved justering

jeg syntes bare det med nitro er for besværligt og for rodet det er ikke halvt så sjovt i mine øjne

men hver sin smag men vi kan da mødes til bash og se på det jeg er da klar på en hel dags test smiley

de venligste hilsner andreasen

• #7   7. aug 2004 nu er cen jo heller ik kendt for deres kvalitet så det kan være derfor men ska ik ku sige det smiley

nej du kan ikke sige at en Zenoah/solo motor er bedre en en nitro motor eller jo du kan godt sige at den er bedre for en nybegynder for de er lettere at ha med at gøre men IKKE bedre

Du skriver at ydelses mæsig er de bedre øhh nej hvis du har en nitro motor på lige så mange ccm så ville den ha mange gange flere hk men det er jo også klar da de kører på methanol og ikke benzin så du kan egentlig ikke sammenligne dem på den måde

du skriver din motor har 2,9hk så det må være en G230 og den har 2,7hk
    der er en effekt test af den motor uden udstødning
    http://www.rc-car-online.de/230dyno_combi.jpg

det er ik lige så mget som fx, en LRP Z.28R på 4.59ccm har 3,74hk men den har sikkert ikke et lige så stort moment men forstil dig så en 23ccm methanol motor

så nej du kan ik sige at de ydelses mæsig er bedre men at de er nemmere at have med at gøre kan du godt smiley

ja det kunne vi men da jeg ikke har nogen biler at køre med bliver det nok lidt svært smiley eller jo jeg har da et par stykker men jeg har først lige fundet mine biler frem igen for at se om det var noget man ville lege med igen smiley det er ved at være et par år siden jeg ha været i gang

hvis jeg sku begynde igen så vil jeg da ha mig en fg´er smiley måske den nye monster truck men vi for at se

Mvh Michael

• #8   7. aug 2004 glemte helt at spørge hvor kommer du fra/kører

kommer selfv fra åbenrå

• #9   9. aug 2004 jeg er fra hadsund!

kører over alt

Kommentér på:
køb af bil i udlandet

Annonce