815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Manglende udstødning og hjul. Manglende udstødning og hjul.

Hej jeg vil høre om nogen har købt Hong nor 1/8 nitro buggy version. 2.0
X3 sabre. Kit version.
Mit spørgsmål går på om der er efra udstødning og dæk med fælge i sættet
Når man køber det fra ny, der står på kassen at disse dele er med, men får at vide fra forhandler, at det er der ikke, og de videoer jeg har set er fra udlandet, hvor det så er med. Men ikke i Danmark.
Søger nogle der har købt ovenstående sæt, i byg selv det kan svarer mig på om tingene var i sættet, eller ikke.
På forhånd tak. Lenny grosen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende udstødning og hjul.
  • #1   18. jan 2017 Udstødning har jeg ikke oplevet som værende en del af et kit, men hjul/dæk er nogen gange med, eller måske bare fælgene,....

Jeg har en HongNor potte til a ligge, hvis det er,...

/Mikael

• #2   18. jan 2017 Har bygget nogle stykker da jeg kørte for den tidligere ejer og importør af hongnor som den dag i dag har solgt virksomheden vidre. Jeg kan huske at Henning (tidligere ejer) fik det pillet ud af kasserne for at kunne sælge dem billigere. Mange køre vil nemlig ikke betale ekstra for hn dæk og potte. Da de ofte bruger andre mærker. Og uden at vide det, så kunne jeg forestille mig at den nye ejer bare for dem leveret som de i sin tid fik besked på.

• #3   18. jan 2017 Morten k
    Kan det så passe at selve kittet skal koste 3500kr
    Uden disse ting, for dæk og potte er jo okay dyre.

• #4   18. jan 2017 Hej Michael D
    Hvad skal du have for potten. Er det efra ?

• #5   18. jan 2017 Jeg finder den lige og tager et billed af den,....men i morgen.

/Mikael

• #6   18. jan 2017 Michael D
    Bare helt i orden ??

• #7   19. jan 2017 Ja nu kender jeg ikke prisen men det skal sikkert nok passe. Et pro Kit er dyrt og 3500kr er endda i den billige ende..
    Nu skal du ikke købe udstødning ud fra hvilket bilmærke du har, men ud fra hvilken model motor du køre med. Så køre du med nova motor så køb en nova udstødning eller en med samme model nr som bliver anbefalet.

• #8   19. jan 2017 Morten k
    Okay så er det nok okay, for jeg var heldig at købe sættet for 1500. kr ved rc hobby, det var sat ned og også udsolgt efter 1 time, vidste bare ikke at det var normalt med de manglende dele. smiley
    Så prøver om jeg kan købe det manglende her.
    Jeg vil sætte en g.o GX-5R 21 motor i, har fået at hvide at den skulle køre godt af sælger, der har vundet DM med den i en truggy. Men har ingen ide til hvad potte/udstødning der ville være perfekt til den. smiley

• #9   19. jan 2017 Søg på nettet eller spørg sælgeren, hvis han har vundet DM med den, må han vide det, kan kun huske en vinde med G.O. Steffen C?

Det du skal huske er at du har købt et pro kit, Pro kits er lavet til folk som køre race på konkurrence plan ller ihvertfald ofte lidt mere seriøse, og her vil folk selv bestemme, hvilke servor,motor,udstødning,brændstof osv osv de køre med, Plus at nogle også har en form for sponsores så slet ikke sikkert de må køre med en HN udstødning på deres motor.

Noget andet HN x3 er en af de nemmeste biler at køre med hvis den er sat ordenligt op og så er den samtidig ret slidstærk, så den skal du som nok blive glad for.

Her lidt video som viser hvad 1/8 race er for noget og som måske kan give dig et billede af hvorfor en pro bil ikke kommer med andet end den den gør. god fornøjelse smiley

PS. glæder mig til at se dig til race i år smiley

https://www.youtube.com/watch?t=425&v=6GKP_O9hyfE

• #10   20. jan 2017 Hej Morten k
    Det var hellerikke forhandleren jeg mente havde vundet DM med den, det var Steffen c som jeg handler og snakker med, han solgte mig den Go motor magen til den han vandt DM med i sin tid, så håber det er en god motor, de stumper der manglede i sættet eller ikke skulle være der, der har jeg lavet en god handel med Steffen c og fået så jeg i hvertifald ikke mangler noget, og ja glæder mig til at komme ud og køre med en ordentlig bil, nu har jeg kørt med rex og her til sidst en bazooka i nogle år, det eneste jeg har været meget tilfreds med er motoren jeg har kørt med, en team infinity 21R-S 3,46cc High performance engine. Turbo. Ved ikke hvordan den motor er i forhold til Go motoren, men den køre og trækker i hvertifal godt, (syntes jeg).
    Men glæder mig til at få bygget min drømme bil op, og der kommer ikke til at mangle noget, skal nok smide nogle billeder op af mine biler, har 3 buggyen og en truggy, også Hong nor.
    Steffen fortalte også at udstødningen der fulgte med sættet slet ikke var løbs godkendt.
    Men der går nok også lige lidt før jeg skal/kan køre løb oppe i de kredse, men derfor vil jeg godt have en 100% god bil/udstyr. :):)
    Vh. Lenny
    PS tusinde tak for hjælpen. ??

• #11   20. jan 2017 >>Steffen fortalte også at udstødningen der fulgte med sættet slet ikke var løbs godkendt. <<
    Der er mig bekendt ingen som får tjekket deres udstødninger til de løb jeg har deltaget i herhjemme, så du skal nu ikke være så bange for dette, det er mere om hvordan din motor bliver indstillet sammen med den enkelte udstødning,....

/Mikael

Kommentér på:
Manglende udstødning og hjul.

Annonce