{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Tamiya {{forumTopicSubject}}

Hej alle på RCGalleri

Jeg har tænkt lidt på at købe en Tamiya Baja Champ-TL01B og har lige nogle spørgsmål angåene den.

1. Er det er god el-buggy ?

2. Kan man købe alumilium og cabon dele til den ? (gerne links !)

3. Kan man købe fægle og karrosser, hækspoiler osv. til den ? (gerne links !)

4. Hvad er forskelen på er Tamiya Baja Champ-TL01B og en Tamiya Baja King-TL01B ?

Håber i kan svare !

Fortsat god aften ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tamiya
  • #1   12. jul 2006 det her er en Tamiya Baja Champ-TL01B http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8890

• #2   12. jul 2006 det er vist ikke foreskæld på de to! og lidt kan du da for købe til den

• #3   12. jul 2006 Først: Er den god?. Jah, altså alt er jo relativt, men jo, det er en fin begynderbil.

Man kan ihvertfald få en hel del alu-dele til den over nettet. Carbon tvivler jeg på...

Fælge kan man selvfølgelig nemt købe, men der er ikke mange varianter at vælge imellem, hvis de skal passe direkte på bilen.

Med karosser gælder det samme som ovenstående. Der er lavet de 2 varianter af karrosser som du selv nævner, Champ og King, og derudover er der lavet en specielt Subaru Rallybil på det brede TL-01 chassis. Har dog ikke set den i DK endnu..

Champ og King er som skrevet stort set ens.. Af hvad jeg lige kan komme itanke om er den eneste forskel på deres udseende..

Noget HELT andet er... TL-01 er et gammelt design, og den kører altså ikke vildt godt..

I stedet vil jeg anbefale dig at køre den sidste nye DF-03 Dark Impact. Selve bilen, incl. standardmotor får for lige omkring 1900.- kroner, og allerede som grundmodel er den langt bedre end en TL-01 med diverse alu-dimser nogen sinde kan blive.

Kig evt. på min profil.. Den er en af de sidste jeg har lagt ind.. smiley

Mvh. Michael

• #4   12. jul 2006 Michael >Skødstrup< B

Kan man så ikke gører den bedre ?
    Den er da også beder end en HBX MAX Buggy ?

Kommentér på:
Tamiya

Annonce