1.026 visninger
|
Oprettet:
Sportsman klassen offroad. Hvilken bil? {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg vil have en ny bil og har set mig varm på shortscourse typen.
Lige nu tror jeg at en Losi 22sct version 2.0 passer godt til mig. Efter 3.0 versionen er kommet findes kittet til lidt under 1800 kr. rundt omkring på nettet.
Jeg er helt grøn på banekørsel og vil egentlig bare hygge, men det kunne jo være sjovt at prøve et rigtigt race engang imellem.
Så mit spørgsmål er: Må man stille op i sportsman klassen med sådan en ”selvbygger” eller skal det være RTR såsom Slash 4x4, xxx sct etc.?
jan 2015
Følger: 33 Følgere: 14 RC-enheder: 5 Emner: 15 Svar: 67
Den er også som kit
Det er en mega god bil jeg køre med 180amp 1/8 brushless sæt i og den har aldrig fejlet noget
mar 2017
Følger: 6 Emner: 1 Svar: 3
Jeg stillede dette spørgsmål, da jeg ikke kan gennemskue hvad der er tilladt i sportsman klassen for Offroad El-biler. Mit valg af bil afhænger lidt af om jeg må stille op i en ”intro” klasse. Hvad de andre kører er ”lige meget” bare jeg må være med.
Er der nogle af jer, der har kørt med i evt. truggy eller buggy klasserne med en SC bil.
Jeg bor i Hillerød og vil hovedsageligt kører i HRCR og da offroadbanen ikke er åbnet for sæsonen endnu spørger jeg herinde.
@Paw. Tak for link. Jeg vil google den.
mar 2017
Følger: 6 Emner: 1 Svar: 3
Men nu er jeg forvirret på et meget højre plan.
Da jeg på Hillerøds hjemmeside HRCR.dk kunne se at de afholder DM2 sidst i april, og du kun nævnte et løb i august, gik det op for mig at der er to forbund. Helt galt gik det da jeg fulgte nogle links fra din anbefalede facebook gruppe. Ta-da DRCMU!
Altså hele tre forbund: DASU, DMSU og DRCMU og alle med forskellige (ikke meget) regltekster.
Jeg kan derfor godt se at mit indledende spørgsmål er svært at svare på.
Jeg vil bare gerne kører eletrisk, da jeg tror at en nitro vil æde mere tid end jeg har til rådighed.
Er der overhoved nogen der kører El på udendørs jordbane?
Sportsman klassen offroad. Hvilken bil?