{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Diffination af ekstra udstyr {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg undre mig lidt, når jeg sidder og kigger på de forskellige biler og baldre ned igennem teksten, indtil at jeg kommet til "Ekstra udstyr" det kan godt være at det er mig, men jeg tror at er nogle folk har misforstået begrabet af ekstra udstyr, der er indtil flere der skriver, nitro, luftfilter olie, brændstof flaske, div. værktøj, dæklim, gaffa tape og jeg kunne blive ved, der er heldigvis mange der ved, hvad ekstra udstyr er, men der er også ligeså mange der ikke ved det, det ville svare til at du skulle købe en Rigtig bil og som ekstra udstyr får du en fuld tank og en hjul nøgle med.
Det er bare min mening, der er sikkert andre med en anden mening, men jeg syntes bare lige at jeg ville nævne det, for det er noget der kunne gøres bedre.

Thomas L.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diffination af ekstra udstyr
  • #1   1. aug 2006 Jeg tror måske også bare at de fleste folk godt ved det ... Altså kan jo tolkes på forskellige måder .... Ekstra udstyr, kan værre en ny motor, nye dæk, anden servo osv. og andre kan skrive brændstof flaske, temp gun, fordi det jo i de fleste tilfælde er noget man køber ved siden af:P

Men det kan også værre folk, som f.eks. er "bange" for at blive afvist på vej ind på rcg, vis de ikke lige pt. har ekstra udstyr på deres bil, at de så vælger at skrive brændstof flaske osv. under ekstra udstyr, så det fylder lidt mere, og giver det rette indtryg hos folk:-)

I de fleste tilfælde får du jo ikke brændstof flaske med i købet, som du heller ikke får en hjul nøgle med til en rigtig bil;-)

Tror at folk selv vurderer hvad der er ekstra udstyr, og hvad der ikke er:-)

Mvh Elmhøj

• #2   1. aug 2006 Du har ret i af det er noget man har købt ved siden af, men i min verden er ekstra udstyr noget der er monteret på bilen. smiley

Thomas L.

• #3   1. aug 2006 Men kan godt fælge dig i det ... Tror det hovedsageligt er os børn, som ikke lige har så mange penge til at opgradere vores biler med, som stadig gerne vil have vores profil til at se fin og fornuftig ud, som så vælger at skrive de ting, som vi nu har købt ved siden af:-)

• #4   1. aug 2006 ja..det kan jo tolkes på flere forskelige måder:D

• #5   1. aug 2006 Min mening om hva der skal stå i ekstra udstyr er jo nok det man har til sin bil af opgraderinger, og andre nævneværdige dimser.
    reservedele, værktøj osv, er i mine øjne ikke ekstra udstyr, det er nærmere en nødvendighed på enhver RC bil smiley
    Men mange herinde vil nok gerne "blære sig" med at de har en masse udstyr til deres RC bil, så de skriver en masse ting på, hvilket også er fint nok så kan vi andre jo kigge lidt nærmere på om de har noget lækkert grej smiley

• #6   1. aug 2006 JEG synes selv en ord der godt kunne ramme det i mener med ekstra udstyr godt kunne være "tun"
    selvfølgelig ikke fisken men altså ekstra gear der gør bilen hurtigere eller mere lækker.??

Men ellers er det jo som i vidst selv har skrevet et eller andet sted ret ligegyldigt?

Selvfølgelig Mvh jacob

• #7   1. aug 2006 Hov jeg mener selvfølgelige "et ord" ikke "en ord"

mvh jacob igen

Kommentér på:
Diffination af ekstra udstyr

Annonce