370 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bane på Falster Bane på Falster

Jeg er lige kommet hjem fra et møde på Nørre Alslev rådhus ang. en bane på Nordfalster. og de skulle vide hvor mange Db. 1 nitro bil ca larmer og hvor mange Db. 10 nitro biler larmer når de kører "full speed" HJÆÆÆLP........ det aner jeg ikke en skid om....
Er der nogle af jer der ved det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bane på Falster
  • #1   12. sep 2006 Det har været oppe engang før. Men der kom desvære aldrig et endelig svar på det (selv om jeg havde lovet det da der er db måler i min onkels mobil den gang. Men nåede det aldri da han ikke var meget hjemme der, og siden glemte jeg det)
    Men den gang kunne de desvære ikke finde noget på nettet.

Men lidt forskelligt hvad bil du tager, samt opsætning på den.

Men du ville vel have den laveste db måling?

Men hvis du evt. havde eller havde en ven som havde en nokia 5140 så i den ene model der er lavet af dem er der db måler i hvis du selv ville prøve at måle det.
    1 meter fra. 10 meter fra og 100 meter fra mener jeg de gerne ville have tallet opgivet.

Og ellers skal man finde noget af det rigtige udstyr. Men koster jo mange penge.

• #2   12. sep 2006 Mener det er 80 dB 3 meter over jorden, 10 meter væk.

• #3   12. sep 2006 Det er 82 db 1 meter op og 10 meter ud (side 25 i relement 7 DASU) med hvad er Db på feks. 1 savage og på 10 savage.

Kommentér på:
Bane på Falster

Annonce