765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

fordele ved 1/18 rc biler fordele ved 1/18 rc biler

1. man kan nemt have den med rundt.

2. den larmer ikke så ingen klager over det.

3. de holder vildt godt.

4. de er sygelige hurtige i optræk og kan osse blive det på toppen.

5:og så er delene meget billigere end til nitro og benzin biler.

6. Kræver ikke så meget plads

7. prisen (vennerne har også råd til en)

8. Konen syns de er nyttede (sammen lignet med din mudret 1/8 offroader)

9.man behøver ikke at være proffessor for at samle dem

10. all of the above

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fordele ved 1/18 rc biler
  • #1   28. sep 2006 Hehe ... vil du gerne have flere til at køre med 1:18 eller hva ? smiley

• #2   28. sep 2006 helt klart jo flere jo sjovere. har selv solgt alle mine andre større modeller og kører kun 1/18 nu. det er lige så sjovt men koster langt under halvdelen at kører med en top prof bil.

• #3   28. sep 2006 holdbar hed er helt i top hvis man køber de rigtige mærker xray/team ass

1/18 kan gå lige så stærkt som 1/10 el så.....

min 1/18 onroad med brushless 68kv motor kører over 100kmt med et 11 v lipo batt

emnet er da ikke plat det er lavet for sjovt og er da lige væsent bedere en fx : hvad har du spist? eller hvad laver i!

• #4   28. sep 2006 hvis alle startede med at kører 1/18 og ikke skiftede til større modeller, så ville vi nok have et endnu flere prof kører her hjemme.

det er ikke for sjov at fx martin lissau og peter harder kører 1/18 indendørs om vinteren! det holder dem skarpe til uden dørs seasonen starter igen!

• #5   28. sep 2006 skulle lige til og bestille en rc18mt ved hobbybutik.dk men så kan man fandme ikke betale med dankort eller efter krav smiley

• #6   28. sep 2006 til at starte med så hører denne tråd til i Offtopic.

Og for det andet. en 1:10 el kan også sagtens 110km med brushless.

• #7   28. sep 2006 ved godt at en 1/10 kan komme til at kører over 100 men den kan ikke holde til det og så koster den mange 1000 kr mere en en 1/18 smiley

• #8   28. sep 2006 en 1:18 kan skam heller ikke holde til at køre over 100km/t

• #9   28. sep 2006 Kanon indlæg.... Jeg er selv på vippet til at købe en 1:18.
    Står dog og skal til at flytte så der bliver ikke råd lige de første pr måneder smiley

• #10   28. sep 2006 fornuftigt inlæg smiley jeg kan kun give kant76 ret i det, jeg er os totalt ligeglad med mine andre biler efter at have kørt min xray rundt på banen i solrød.. intet er gået istykker endnu?? og jeg er altså helt noob til at køre på bane !! eneste der er sket var en bøjet krængnings stabilisator bagi pga påkørsel ellers flikflakker jeg da en del rundt på banen med min std xray og den holder bare fatter ikike hvorfor men det gør den bare.. jeg skal os have en onroad og begynder klart at køre det os det er billigt i dele sammenlignet med 1:10 og især når de ikke går i stykker..

• #11   29. sep 2006 til jacob e

en m18 med bl og options så den kan holde til det koster : bil 750 + bl system 700 + 2 stk ball dif 260 kr + alu motormount 128 total 1788 kr så din pris de har skrevet holder slet ikke.

jeg ved godt hvor dyrt det er er at køre 1/10 på top niveau her hjemme har kørt der i 4 år. og priserne kan slet ikke sammen lignes !! 1/18 er bare det billigste du kan kører og i den klasse kan alle være med også økonomisk, det er det der er pointen, og det der gør 1/18 sjovt. for det er ikke en krig om hvem der har de bedste motore og de bedste celler som i 1/10 men hvem der er den bedste kører. alle kan køre på topplan uden at det koster 2-3000 kr om mdn som i 1/10 toppen.
    hvis man går helt amok og kører 1/18 på samme plan vil du max have en udgift på 500kr mdn thats my point

• #12   29. sep 2006 kant76 *
    Jeg nævner på intet tidspunkt prisforskellen. Jeg ved godt der er forskel. Men jeg synes bare ikke 1:18 er sagen. Jeg holder mig til 1:10 da det er i den størrelse hvor jeg med mine pølsefingre kan skrue på bilen.

• #13   29. sep 2006 1:18 styrer........................!

• #14   29. sep 2006 efter at have kørt så mange år som jeg har, kommer det an på økonomi i den sidste ende. så jeg har bare fundet en klasse hvor jeg kan kører på topplan så billigt som muligt og det kan jeg med 1/18.. at vi alle er forskellige gør kun denne sport mere nyanceret og hura for det, det er da fedt at køre alt rc men, mange ville have rigtig godt af at starte med en lille bil og lære det der før at de kaster sig ud i dyrer og større modeller som går nemmere i stykker. 1/10-1/6 fede klasser, når man kan kører. men kan kan spare rigtig mange penge på at starte op småt og lære det der.

my 10 cent

Kommentér på:
fordele ved 1/18 rc biler

Annonce