{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ska jeg vælge den?
  • #1   6. nov 2006 hva er der da galt med den?

• #2   6. nov 2006 min er gået i stykker 4 gange imens jeg har haft den rimelig nitte og det har ikk været min skyld noget af det

du kommer til at fortryde hvis du køber den

• #3   6. nov 2006 jo du kan godt men du kan nok godt regne med at få nogle skader på den men jeg har høret at den skule være godt til at drifte med

• #4   6. nov 2006 Gør som du blev anbefalet i dit tidligere indlæg, og køb Tamiya TT-01D. Det er en udmærket, som du også kan sælge videre hvis hobbyen ikke er noget for dig. Mine egne erfaringer med HBX er ikke gode, men jeg valgte også off-road, hvilket er hårdere for bilerne. Min kammerat Lennart G http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?UserID=8800 Startede med HBX, men efter 4 måneder blev den skiftet til TT-01. Så egentlig er det første trin, HBX'en spild af penge. Både hvis hobbyen er noget for dig, og selvom den ikke er. En HBX kan du ikke få mange øre for brugt, du vil tabe mere end hvis du solgte en TT-01D. Så på alle måder er en mere professionel bil et bedre valg, uanset hvilken en det er - men TT-01D er et godt eksempel og køb.

• #5   6. nov 2006 Snovsen ( 100% nordjyde )
    joh men var stadig i tvivl...for en nascada er lidt små dyr og mange siger at dens esc brænder af med std motor

• #6   6. nov 2006 ja men hvis du så betaler lidt mere får du så også noget berder

• #7   6. nov 2006
    Chris & Chrille .

jah okay

• #8   7. nov 2006 en nscada er da ikke dyrere end en hbx.

• #9   7. nov 2006 @ Power is nothing without control .

KÆFT hvor er du da ualmindelig dum at høre på!

Håber virkelig ingen tager dig seriøst, selvom det skal der nok være, Naivitet virker desværre til at være meget populært på nettet.

Men @ Casper J - en HBX er en god, billig begynderbil, med tyk streg under "begynder". Dvs den er let og ligetil, samlet når du får den og kører som man forventer en bil til den pris med motor og modtager, servoer og anlæg kører...

Men vil man køre mere og bliver bidt af hobbyen kan man vælge at upgraed til fx en TT-01-D (eller bare en TT-01) eller Nascada, TC4 eller whatever. Mulighederne er mange. Men til en start er en HBX et godt valg.

Jeg har kørt med HBX i snart to år (minus 2½ måned) og jeg kører stadig med den første, selvfølgelig ryger der nogle småting undervejs, men overordnet er der enormt meget bil for pengene i en HBX.

• #10   7. nov 2006 Jeg er ikke i tvivl om at du faktisk mener det, -men så er du jo åbenbart ikke klogere end det, heller ikke klog nok til at læse at jeg ikke spørger om DU er seriøs. For det er jeg som sagt ikke i tvivl om at du er.

Jeg håber bare ikke der er nogen der lytter til dig, da det ville være meget dumt gjort.

• #11   7. nov 2006 Casper H --> Du kan jo ikke argumenterer mod hvis Power is nothing without control har haft problemer med sin HBX. Han skal jo ikke rose produktet hvis, det virkelig har været noget lort for ham. Men novel, jeg skal ikke gøre mig klog på jeres diskussion.

Min holdning til emnet kan i øvrigt læses længere oppe, hvis nogen skulle ønske at se det...

• #12   7. nov 2006 syntes du skal købe en HBX fordi vis ikke hobbyen er noget for dig har selv en hbx og 1 Tamiya tl-01 den er den samme som HBX har smadret chassiet på min hbx 2 gange men køre stadig sidder godt nok sammen men strips :d men ellers er den god

Kommentér på:
ska jeg vælge den?

Annonce