739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Richard G
Richard G
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvilken rally Hvilken rally

Hej RC folks

Jeg går og overvejer at anskaffe mig en rally bil. Men jeg har ingen erfaring med dem.

Jeg har en nitro så denne gang vil jeg gerne have en med batt.

Har kigget på traxxas rally fiesta og Kyoto dsv.

Har en tmaxx så kender traxxas dog virker kyosho'en bedre. Men det er en 2012 model siger de?

Nogen der har gode råd til hvad man skal kigge efter og eventuelt nogle andre forslag?

På forhånd tusind tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken rally
  • #1   7. dec 2017 Traxxas. Hvorfor fordi du kan købe stumper til den når den kommer hjem fra legepladsen med ondt i skroget. og alle kender til den, så råd og hjælpe, kun er at spørge. Men det er kun min mening og holdning

• #2   7. dec 2017 Det kommer an på hvad og hvordan du vil bruge den.
    Traxxas er fin hvis du bare vil bashe med den, den er jo bare den velkendte Slash 4x4 med andre hjul og karosse.
    Hvis den skal ligne mere en rigtig bil og have køreegenskaber der ligner en rally bil, ville jeg nok vælge Tamiya XV-01

• #3   7. dec 2017 hvis Den skal være lille, så tag en traxxas rally vxl 1/16

• #4   7. dec 2017 Jeg har en Losi Ten Rally X, som er opgraderet med alt i TLR og MIP. Den kører hammer godt. Men de er svære at finde, da de ikke laves mere. Ligesom Traxxas, så er der tale om en Short Course med rally karosse. Hvis du ikke går all in på rally med den fra Tamiya er det egentlig lige så fint at få dig en SC i stedet for.
    Mvh Martin

• #5   7. dec 2017 Tamiya xv-01 tror jeg det hed.
    Det er et rally chassis

• #6   8. dec 2017 Jeg ville vælge Tamiya XV-01 hvis det skal være 1-10 scale agtigt. har selv 3 og de er super fede. alternativt så er Traxxas Slash med rally body også en god bil. den er bare noget større.

• Richard G
    Richard G Tilmeldt:
    maj 2012

#7   9. dec 2017 Tusind tak. Jeg kigger lige på den tamiya.

• #8   9. dec 2017 Hej
    Den her er billig, sikker på du kan prutte den til 1000kr
    Rigtig god weekend smiley

https://www.dba.dk/fjernstyret-bil-traxxas/id-1039094995/

• Richard G
    Richard G Tilmeldt:
    maj 2012

#9   10. dec 2017 Tak for alle de gode råd smiley Jeg fik så købt en slash 4x4 i stedet, Kunne forstå det var et bedre køb på de fleste selvom det var lidt ved siden af hvad jeg troede jeg ville have.

Og siger troede, for jes#s den er for vild. Den er lige den kombination af sjov road og fed offroad som jeg savnede. Den blev virkelig mishandlet i går og gav kun ren fornøjelse igen.
    Selv min knægt på 5 var helt oppe og slå til klokken.

Nu står den så på indkøb af reservedele smiley smuttede lige en axel carrier, men det var hvad man kunne forvente, især med den kørsel smiley

Startet med et 2cell lipo dog, skal nok lige lærer den godt at kende før jeg smider mere ræs i den.

God jule ræs alle

• #10   12. dec 2017 tillykke med bilen. hvis den bliver for short course kan du altid få en anden body fra proline som er mere rally agtige. se eventuelt min gamle slash.

Kommentér på:
Hvilken rally

Annonce