{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny nitro mt/st
  • #1   30. nov 2006 Det kommer 100% an på hvad/hvor du vil bruge bilen.

• #2   30. nov 2006 for 4200kr kan du købe en magen til min!

www.interware.dk

du kan self. også købe en savage! men kan klart anbefale Tornado pro

• #3   30. nov 2006 (link fjernet)

eller den her! det er også billigt nok!

• #4   30. nov 2006 Peder B.

Hvad har det med mandens spørgsmål at gøre???

ST/MT

• #5   30. nov 2006 han spørger efter nogen forslag, så det fik han så....

Har du set linkene? det er Nitro monster! så kan han lige sidde og tænke lidt over om det skal være sådån en...

• #6   30. nov 2006 Flemming nu er der jo heller ikke en kæmpe forskel på MT og ST!
    så skal det da være 1/10 st og 1/5 MT

men de kan jo begge klare det meste offroad... så det er jo mest om han vil køre "små biler" eller større MT

• #7   30. nov 2006 er der ikk forskel...??? min mammoth st tager sving MEGET bedre end min savage.. men savagen er meget bedre til offroad/freestyle i forhold til mammothen...

• #8   30. nov 2006 ja det er jeg godt klar over... nu snakkede jeg str.

det er jo logik at lav og bred bil ligger bedre i svingene end høj og smal.... sådan groft sagt!

men Kristian T har jo stadig ikke svaret på hvor han vil køre med skidtet og om den skal bruges til konkurrence kørsel?!!

• #9   30. nov 2006 Nå men hvor mange forskellige slags har du prøvet Peder B?
    Du udtaler dig jo som om at du har prøvet det hele, siden du kan råde ham til at købe en bestemt bil, og så uden at afvente hans svar først!

• #10   30. nov 2006 mit forslag var mere sådan allround...
    en mellem ting imellem ST og MT, det ved jeg jo kun fordi jeg selv har den model jeg linket til...

hvis jeg har fornærmet dig må du da undskylde...!

• #11   30. nov 2006 Jeg kan helt klart anbefale en savage (ihvertfald hvis du vil bashe), min savage har fået så mange tæsk så du tror det er løgn, jeg fatter ikke selv at der ikke er gået noget istykker.
    mvh Rune

• #12   30. nov 2006 Peder B

Det der undrede mig var at du anbefaler en bil uden at kende behovet, og uden at begrunde din anbefaling.

• #13   30. nov 2006 Grunden til at jeg anbefaler Tornado Pro er fordi den er billig nok til hans penge pung, den kører godt!, er rigtig flot udført! og jeg har hørt den skulle være bedre end den tilsvarende savage!

uanset om han vælger ST eller MT så er den go'! den klarer det meste og er lavere end savage og mange andre MT! faktisk lidt en mellem ting imellem ST og MT så den ligger rigtig godt i svingene!

hvad angår topfart skulle den også kunne rende fra de fleste tilsvarende HPI og andre nitro trucks! den leveres med SH 28 motor på 4,59ccm 3,5 hk med Sh max speed tun udst.!

det er så grunden til at jeg syntes den er god uanset om man har brug for MT eller ST!

• #14   30. nov 2006 Kna den holde til de tæsk som Savage og MTA4 kan tåle? det vil sige kørsel med hovedet under armen.

• #15   30. nov 2006 aner det ikke da jeg aldrig har haft en savage eller MTA 4....

og jeg har ikke haft tid til at køre sådan med hop og sådan noget endnu..!

det er jo bare nogle anmeldelser jeg har læst rundt omkring og har fået af vide af 3 sælgere.....

men den har jo komplet alu monteret og selve motoren er jo rigtig go'! SH er kendt for at være vilde når først de er indstillet korrekt!

det eneste minus er styre servoen den syntes jeg er lidt slap i det...
    med et Spektrum DX3 anlæg så tror jeg den er der!

• #16   1. dec 2006 Savage X kunne også være et bud....
    Kan købes til ca 4k

Mvh Asbjørn.

• #17   1. dec 2006 Jeg har en Traxxas Revo 3.3 som jeg købte brugt herinde, jeg har ikke fået kørt så meget med den, men den er ret lav, samlignet med en Savage smiley
    Men den koster ca. 6000 fra ny (med alt)

Ellers kan man jo købe en Revo 2.5 den er knap så dyr smiley

Der er også en Jato 2.5 som nok kan snakkes en del ned i pris hos sparetime.dk =)

Held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Ny nitro mt/st

Annonce