savage 3.5 værdi? savage 3.5 værdi?
hey.
købte sådan en savage 3.5 i sommers og der har ikk været andet end problemer med den for mig.. det var min første bil så ved jo ikk så meget om det.. nå men den bliver ved med at æde de skide spur-gear uanset hvad jeg gør. ellers kører den rigtig godt og hurtigt. den har fået installeret roto-start fordi snoren knækkede første dag jeg havde den. der er ikke noget andet end det med at den æder de 2 tandhjul fra motor til gearkasse.. og jeg kan så ikk få det ordnet og har ikk job mere så har ikk råd til at bruge flere penge på det. og så er en af køleribbene på motoren røget af. eller halvdelen af den. har desværre ikk nogen billeder af bilen men håber da i kan hjælpe mig med værdien på den. der kommer alt med til den og den har kørt cirka 2.5 liter niitro
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
Kølribberne betyder ikke det vilde. Udover værdien self. Men for motoren ikke det store. Er der ikke nogle hop ups på den ? Altså "tuning" som f.eks. dirt bonz dæk/fælge, tun udst. osv. ? Det ville jo hive lidt op i prisen jo..
dec 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 46 Svar: 145
dec 2004
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
Det skal værre sådan, at man kan mærke at den giver sig en lille smulle nede på klokken. Det tjekker du ved at sætte en finger på klokken, så den ikke kan dreje ... så prøver du og dreje på spurgearet...vis du kan lave et lille ryk med spurgearet uden klokken drejer, så er den indstillet rigtigt. Men det kræver tålmodighed : )
Du sagde også du havde skiftet dit spurgear ud til et metal. Så har du for håbentligt også husket, og skifte din clutch bell ud til en som kan holde til metal spurgearet. For vis du kører med std. cluth bell, og metal spurgear, og motoren ikke står rigtigt ind på klokken, ja så er det abre klokken der ryger : P
Mvh
Mike Elmhøj
dec 2004
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 211
havde en kammerat der havde metalspur og aluklokke... det resulterede i at han var nød til at investere i en ny gearkasse lige pludselig...
dec 2004
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 211
plus at nyprisen er faldet en del efter savage X er kommet på markedet...
tror du skal være heldig hvis der er nogen der vil give 2000 for den...
savage 3.5 værdi?