{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Køb af Temp gun.! {{forumTopicSubject}}

Hej..

Efter at have købt min først bil, en hyper7 TQ Sport, så vil jeg også gerne have en temp gun. For at kunne sikre ordentlig indkøring og at tjekke at den ikke bliver for varm, når jeg engang må begynde kører med en del gas på bane..

Men hvor kan jeg købe en henne.? Fandt en "Atomik Digital Micro Temp Gun" på ebay men sælgeren ville ikke sende den til Danmark.;(

Nogle gode forslag.??

Hilsen Anders; begynderen.!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Temp gun.!
  • #1   16. jan 2007 Kevin P - Udtal dig ikke om noget du ikke kan stå inden for.
    For jeg har faktisk præcis den du linker til.
    Og den svinger meget fra hvad mange andre siger som viser det samme. Plus den viser 30 grader mere end min anden.

Hvad for nogle der viser rigtig har jeg ikke målt i nu.
    Men denne viser vært fald forkert nogle gange lige som alle andre gør. Og det er fordi det kommer and på hvor man måler og hvordan "fladen" ser ud som man måler på.

http://www.rcmodels.dk/product-1920-16.php
    Her er der også en!!!

• #2   16. jan 2007 Kevin P - Jeg ville være så fræk at påstå at ingen af dem viser korrekt. Ikke engang mine egne...

Men du kan nemt finde ud af det.
    Kog en gryde vand og mål hvad den siger når det koger.
    Vand koger jo ved en bestemt tempertur som er 100 grader

• #3   16. jan 2007 (link fjernet)

den er billig og den kan du sætte fast med en strips så den altid måler

• #4   16. jan 2007 jeg har den fra www.rc2you.dk og den r super fed..

til 399,-

• #5   18. jan 2007 For at en Temp Gun viser rigtigt er det vigtigt at man sigter nøjagtig samme sted hver gang.

En forskel på 2-3 cm kan sagtens give en temperaturforskel på 40 grader.

Hvis man vil have den mest nøjagtige temperatur, så skal man investere i en fjernstyring med indbygget temperaturmåler.
    Den har så også den fordel at man får temperaturen mens bilen er på banen og fræser, ikke bare når man er i Pit og justerer.
    Nomadio Sensor og Nomadio React kan klart anbefales, da de begge har muligheden for at bruge en temperatursensor(eller flere), og de sender konstant data tilbage til Kontrolleren.
    (link fjernet)
    De er dog begge i den dyrere ende, da de også er de mest avancerede 2,4ghz radioer på markedet. bl.a. har de 4 kanaler og kan opdateres via en Windows PC'er og USB.

Spektrum tilbyder Telemetri som Add-On til sine radioer, men det er slet ikke så gennemført som Nomadio's løsninger(Ja, Jeg er Nomadio Ejer)
    www.spektrumrc.com

Kommentér på:
Køb af Temp gun.!

Annonce