hjælper Drift-kit? {{forumTopicSubject}}
Hey alle tosser og andre RC interesseret!
Har hørt så meget om de såkaldte "drift-kit".. Men hjælper de? Og er det virklig så gode?
Når jeg køre med min Xray hvor jeg har lagt en tripel 12 turns kværn i synes jeg ik det er noget problem.. (uden driftkit) Mit største problem ligger i og få hjulene til og tage fat? har nu fundet en okay kombination mellem for og bag dæk.. Men ville det gøre det bedre/sjovere med drift kit? Eller det det kun for dem der ik har motor kraft nok i deres std. bil?
Skal lige siges.. Når jeg køre på paket-gulv afsætter den gummi mærker..! :S
Så hva er forskellen?`??? Er det noget der bør købes?
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
Men morfars driftkit er langt fra optimal til så kraftig en motor. Også larmer de meget mere end f.eks yokomo´s
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 4 Emner: 7 Svar: 18
Var lidt der jeg ville hen.. For synes nemlig det går fint med at få røven ud.. Og til Jacob.. hvis du kan forstille dig du kun bruger 50% gas på din motor har jeg nået af samme problem..
Men køre på den måde jeg finder nogle dæk der står enormt godt fast og nogle der står rigtig dårlig.. (kunne være std. dæk)
Self. de dårlige bag på.. på den måde har man stadig gode styre egenskaber,, Og bag enden render bare deruda med 39.000 omdr. på motoren..!
har i nogle erfaringer i vil dele?
dec 2006
Følger: 27 Følgere: 26 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 191
den kan købes her billigt.... http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=19244
bare et forslag så den kan runde de 70 km/t
mar 2005
Yokomo´s bag og morfars foran. Det går slet ikke.
feb 2006
Følger: 44 Følgere: 41 RC-enheder: 6 Emner: 31 Svar: 455
mar 2005
jeg har prøvet begge dele og det virker kun hvis der er ens dæk hele vejen rundt.
hjælper Drift-kit?