{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Tekin Rage vs. Mamba (Brushless) {{forumTopicSubject}}

Hey...

Er ved at have bygge en komplet aftermarket Mini-T, men mangler et motor system og det kan self. kun blive børsteløs... Jeg havde egentlig regnet med det skulle have været Mamba Competition X, men har så lige fået et godt tilbud på et Tekin Rage Extreme system, så ville egentlig bare høre om der er nogle der kender til det og kan sige mig om det er noget værd eller jeg skal holde mig til Mamba???

Håber der er en venlig sjæl der kender til det, men syntes umidelbart det ser RIGTIG fint ud når man sammenligner deres data og så vidt jeg kan læse mig frem til vinder de vist en del i 1/18 klassen med det system der er nummeret mindre... Men som sagt kender det ikke så håber lige der er en der kan svare på mit spørgsmål...

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tekin Rage vs. Mamba (Brushless)
  • #1   26. jan 2007 hey jeg har kun set den normale tekin mini rage i en m18pro xray og den sparker altså fint røv.. tror ikke du skal bekymre dig om kvaliteten på tekin... jeg har læst om bl til 1:18 godt 2 år nu og har ikke stødt på negative ting om tekin eller mamba som jeg selv har. hvis du har fået et bedre tilbud på tekin komplet sæt end feks 109 usd så vil jeg sige køb det ellers så køb et mamba det funker os perfekt smiley nu er jeg nysgerrig kan du ikke smide et link til hvor du køber det? m.v.h. kristian

• #2   26. jan 2007 Kristian - Du har hørt om mamba kritik fra mig med begge de sæt mamba jeg havde ikke ville virke lige meget hvad vi gjorde ved den ude i klubben.

• #3   26. jan 2007 hey kim ja det er rigtigt men der tror jeg bare der var tale om at i har fået en defekt esc og en defekt esc er en defekt esc ligemeget hvilket mærke smiley og ellers har jeg ikke stødt på det problem som i havde med jeres mamba esc nogle steder.

• #4   26. jan 2007 vi snakker altså om 2 stk... Fik en ny hos holte som heller ikke virkede optimalt.

• #5   26. jan 2007 søren p:
    når du siger fugt kan et mamba sæt ikke køre uden for generrelt??

• #6   26. jan 2007 Kristian L - Jamen det er jo bare kanon, så tror jeg da helt sikkert jeg hopper på det tilbud jeg har fået, for det er en pæn sjat under de 109 $, den nøjagtige pris er lidt svær at fastsætte da jeg køber en MEGET stor bunke hop ups sammen med det og derfor også kan få det betydeligt billigere... Men det er hos et firmar der hedder Country Alloy Works (link fjernet) ...

Skum P - Det lyder da pænt trist, læste noget om nogle gutter i samme situation som dig inde i Tekin's forum, men der er nok også blevet pynte lidt på deres historie når det er på et andet produkts side, de snakker ihvert fald ikke godt om Mamba der inde...

Søren P - Det er jo så en godt ting hvis jeg en dag skulle vælge at lave den om til en ubåd, ej det pis, men det gør self lidt at den er bedre forsejlet, men det er vel næsten minimalt hvor meget det vejer mere sådan en lille plastic kasse der...

Men respons tid, det er da helt sikkert noget der er alt afgørende...

Lasse P - Sur røv hvis det er rigtig... he he...

smiley

• #7   27. jan 2007 ok.

Kommentér på:
Tekin Rage vs. Mamba (Brushless)

Annonce