{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu skal det være II
  • Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    sep 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #1   17. sep 2004 øhh hva skete der lige der??

når men jeg har kigget på denne bil

http://www.verbrennerking.de/product_info.php?products_id=257

da jeg er gået lidt fra det el halløj igen. en køretid på 10-15 som max. tiltaler mig ikke helt vildt! hvis nogen har andrer forslag til en nitro bil offroad til ca de 3500 som rtr sæt, er i velkommen til at komme med forslag..

på forhånd tak

søren

• #2   17. sep 2004 Her er en tre stykker :
    "alle priser er ved Leif O Mortensen Klarup v. Ålborg

Kyosho inferno TR-15 Nismo,
    3400,- RTR + Tilbehør som er (opstartspakke, nitro, 12 stk. AA Batterier og en oplader)
    -------------------------------------------------------------------
    Kyosho Ultima ST Racing Sport,
    3150,- RTR + Tilbehør (som ved den første bil)
    *skal dog hurtig ha ny kopling og bellclock*
    (min lillebror har en og den er kanon sjov god begynder bil)
    --------------------------------------------------------------------
    CEN Fun Factor Monster Truck
    3295,- RTR + Tilbehør
    --------------------------------------------------------------------
    Men kig dig omkring og tro på dit valg, husk nu at chekke priserne hos forskellige forhandlere.

Mvh Michael Jensen

• #3   17. sep 2004 Har lige kigget på det link du har lagt ud,
    det er også en meget fin truck, men ta en snak med nogle som har en hør efter ulemper og fordele og prisen på resevedele.

håber du kan bruge det til nået det jeg har skrevet.

Mvh Michael Jensen

• #4   17. sep 2004 associated rc10gt rtr til ca 2800 kr tror jeg der står.
    fåes hos dhi.dk

• #5   17. sep 2004 hvis du kan finde de ekstra penge en LST koster er den klart at anbefale som markedets "mest genneførte truck" ellers er en Megaforce værd at investere i har selv en og den kører som en drøm trækker 50 kmt over alt og den er holdbar.

(sørg for at få den med trækstart da elstarteten ryger forholdsvis hurtigt hvis du ikke passer på ... men ok en ny motor koster 100 kr og er nem at skifte.)

• #6   17. sep 2004 køb ikke 21'ern. jeg har hørt at den motor er ikke særlig god...den er svær (umulig) at få til at gå ordenligt

• #7   17. sep 2004 Hvis det var mig der stod og skulle have en ny nitro off-road'er så ville mit valg helt klart falde på en savage 25-ss igen, her ikke fortrudt købtet det mindste....

og nu siger du jamen en savage ss skal man da selv samle, ja det er så rigtig nok, men det er ike det store problem, der er nogle rigtige gode tegninger med som er nemme at følge smiley

anyways det er min mening...

• #8   17. sep 2004 Jeg har den ikke selv, men syntes den er monster fed.

HPI Nitro MT 2
    Læs mere her: (link fjernet)

• #9   17. sep 2004 hep hay ...
    skrev godt nok ikke at min var den bedste men den er pengene værd.
    Jeg vil ikke svare at han skal investere i noget jeg ikke kender til.
    Det jeg mener med at den trækker 50 km/t er at jeg bor et sted hvor der er 10 tønder land og heste og selv om der er højt græs og hovslag trækker den stadig med samme hastighed (ikke at den køre stærkt men at der er meget moment i den at den trækker over det hele uden at ændre hastighed)

og du har ret det kostede en fælg at trække med 50 km/t ind i en sten fordi den ikke kunne styres så nemt.

MHT samle selv. har jeg hørt (min er en rtr) at det skulle være en fordel da man kender alt på den ved hvordan den er sat sammen og skulle gøre forståelsen af bilen nemmere. Men ok jeg har ikke tålmodighed til at vente på at den er samlet... smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    sep 2004

#10   17. sep 2004 er nogen af jer gode til tysk?? jeg er ikk, og kan ikke rigtig se hvad der hører med dette sæt!!

http://www.verbrennerking.de/product_info.php?products_id=259

er dette sæt køreklar når jeg får det?? med glødestrater og hvad der nu ellers skal bruges??

og en stor tak til alle

• #11   17. sep 2004 (link fjernet)

det siger det hele

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    sep 2004

#12   17. sep 2004 ja okay sorry peter, men kan bare ikke læse det nogle steder!!

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    sep 2004

#13   17. sep 2004 kiggede lige lidt rundt efter den billigste sælger, og fandt den her!! de dele der er nederst på siden går jeg ud fra jeg også skal have med ikk??

http://www.rcmodels.com/rc-hpi-832.html

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    sep 2004

#14   17. sep 2004 er bare i tvivl, derfor spørg jeg lige jer for at være sikker..

har set flere steder, nærmest hver 6/10 der står rtr ved mangler der det ene og det andet..

vil det så sige at når jeg køber den her, kan jeg kører den til, uden mere tilbehør??

http://www.verbrennerking.de/product_info.php?products_id=259

Kommentér på:
nu skal det være II

Annonce