Ny Heli -- HJÆÆLP :o) {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Min makker og jeg har fløjet Dragonfly 4 et par måneder og har fået nogenlunde styr på de små bæster. Nu er vi nået dertil at vi skal have bestilt nogle større og vildere helier hjem. Herunder er vores bud på hvad det evt kunne være. prislejet ligger ca op til 400 $. Vi skal bruge RTF sæt, da vi har noget grej i forvejen, udover dragonfly 4:(
Aplus 400 CNC RTF:
(link fjernet)
Align TREX 450 XL RTF:
(link fjernet)
Dragonus II RTF:
(link fjernet)
SJM 400 RTF:
http://www.himodel.com/helicopters/SJM400_II_3D_Aluminum-Carbon_Electric_Powered_Helicopter_RTF_not_preassembled.html
Hvis folk har set andre gode sæt, modtager jeg meget gerne links
på forhånd tak for hjælpen...
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 12
mvh. Kristian G
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
Eller nok endnu beder Trex 600
Men overvej en computer lader og balance til lipo batteri og så nogle ekstre batterier.
Men kig evt hos rotordics eller avionic.
De følger rigtig godt med i pris.
Og så start da med at købe en ordentlig sender så du kan styre alt.
F.eks FF9
Så næste gang du skal have en ny eller ekstre helikopter eller fly kan du stadi bruge den samme sender
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 39 RC-enheder: 25 Emner: 42 Svar: 492
har jeg høret den er vidst mere stabil end t-rex
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 69
Udover det ville jeg da overveje at købe i danmark.
Jeg har selv t-rex, og den er fantastik, og nem at skrue på.
Det er ikke ligefrem tilfældet på en sjm400 alt efter hvad jeg hart hørt, plus, den ikke er ligeså begyndervendlig som t-rex.
Dragonus II er en rigtig lækker heli, dog ikke så udbredt i danmark, og derfor er det også få med reservedelene.
Jeg vil anbefale dig at købe en af de nye t-rex s cf combo. Carbon chasis der ikke bøjer i forhold til den med alu chasis.
også en mx-12 med spcm modtager.
3* hs55
1* hs50 til halen
også en god gyro, 401.
Så er du godt kørende, men sørg endelig for at få en god gyro, det er svært nok lige i starten, og hvis du samtidig skal holde øje med halen, så bliver det endnu sværer.
Held og lykke!
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 12
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 69
Det lidt tungere alu i hovedet giver også lidt mere stabilitet på hovedet, samtidig med det ser skide godt ud.
De førnævnte servoer er ikke det vildeste, men er godt til at starte med og til lidt 3d.
De koster ikke det vilde heller.
Ny Heli -- HJÆÆLP :o)