Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mini-z
  • Thomas T
    Thomas T Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   26. sep 2018 Tak for svar. Er der nogen der ved hvad for en model der er Best 4 wd eller bag hjuls trukket

• Thomas T
    Thomas T Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   26. sep 2018 Okay. Køre du med mini z.
    Er der nogen her inde der køre med mini -z biler??
    Hvad for nogle modeller køre i med ???

• #7   26. sep 2018 Selve kørslen med mini-z er mig bekendt helt dødt i Danmark.

Jeg har en rigtig fin mini-z mr02 med de nødvendige opgraderinger til at ligge, men nævner næsten ikke at skille mig af med den da det var noget mere "populært" for 10 års tid siden hvor jeg startede med rc.

Dengang var der mange af 1/5 benzin onroad drengene der kørte med mini-z om vinteren for at holde træningen igang.

Men nu kære de fleste vidst noget 1/12 pancar.

Altså mig bekendt. Ret mig hvis jeg tager fejl.

• #8   26. sep 2018 Og baghjulstræk er helt sikkert bedst til banekørsel.

4wd er mere hvis du har en bane hvor du kan drifte lidt med dem. Eller er baghjulstræk alt rigeligt med greb

• #9   26. sep 2018 Rustler
    en gyro virker virker lidt på samme måde som en servostyring i en rigtig bil??
    servostyring på en rigtig bil gør at du ik skal bruge så mange kræfter for og dreje rattet,
    en gyro i en rc bil er mig bekendt med til og holde balancen ved drift så det er nemmer og drifte så vidt jeg ved,
    men en ting er 100% sikkert det er ik det samme som en servo i en rigtig bil..he he

• #10   26. sep 2018 En gyro hjælper på retningsstabilitet. Til drift kan jeg spekulere i, at den hjælper til at dosere styringen så man glider på den rigige måde i sving uden at over- eller understyre. Til offroad kan den f.eks bruges til at dosere acceleration og drejning på rattet, så en bil på løst underlag der får fuld gas, accelererer i en lige bane i modsætning til i et sving. Hvad man skulle bruge det i de små mini-z'ere, det ved jeg ikke.

Se videoen her, se starten, og spol frem til 1.18, så kan du se hvad gyrostabilisering gør. Nogen kalder det smart, nogen kalder det snyd eller dovenskab. Det skal du selv vurdere.
    Link: https://www.youtube.com/watch?v=UTf4KZ3kDZU

• #11   27. sep 2018 Jeg har en i kulfiber hvis du vil købe en

• #12   27. sep 2018 jeg har os en som f1 bil hvis det er,
    det var meningen jeg ville have brugt den til ombygning men det er næsten syndt

• Erick M
    Erick M Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Svar: 5
    #13   30. mar 2019 Er der nogle der er interesseret i at starte op med mini z igen.
    Jeg har en bane og 30 biler. Jeg mangler bare et sted at sætte bane op

• #14   30. mar 2019 Kunne være sjovt. Hvor bor du?

• Erick M
    Erick M Tilmeldt:
    apr 2017

#15   5. apr 2019 Amager

• #16   7. apr 2019 Jeg kunne godt finde på at deltage hvis noget blev stillet på banen.

Jeg er dog ikke selv interesseret nok til at stå for projektet

• Erick M
    Erick M Tilmeldt:
    apr 2017

#17   7. apr 2019 Do you have some ideas?

• #18   7. apr 2019 Næh, har ikke rigtigt nogle steder sådan en bane kan slås op

Kommentér på:
Mini-z

Annonce