{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Kåre K
Kåre K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hvad med en kæmpe.. ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle ... Da jeg til sommer er uddannet Maskin Ingeniør, og altid har haft interesse for mekanik og særligt det fjernstyrede, har jeg fået en idé. Hvorfor ikke kombinerer hobby og arbejde ? Jeg drømmer om at lave luxus lejetøj i overstørrelse. Jeg tænker f.eks på at bygge KÆMPE store fj.st. biler, tanks, gravemaskiner, kraner osv. Jeg forestiller mig f.eks. at bygge dem i laserskåret aluminium og rustfri stål, med en masse teknik og detaljer. Det er naturligvis klart at det ikke bliver billige emner, idet jeg naturligvis skal kunne holde det der ligner en ingeniørløn, og her kommer så mit spørgsmål: er der marked for sådan noget kæmpe luxuslegetøj ?? Hvad er max prisen for f.eks en extremt stor bil med 50 cc og 4WD ?? Jeg ved godt det er svært at sige uden at have set den, men hvad er jeres holdning ? kan det sælges ?? Med venlig hilsen Kåre K.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad med en kæmpe.. ??
  • #1   1. apr 2007 tja det lyder ihvertfald interresant! men om der er markede for det tror jeg ikke.
    Jeg tror at markedet for RC har rigeligt i de store FG biler og hvis folk vil have det størrer og vildere laver de det selv.
    så god ide men jeg tror desvære bare at der ikke findes et markede til det -ihvertfald ikke i lille Danmark. smiley

• #2   1. apr 2007 Snakker vi om noget 1:3 bil som de kører med i nogen lande?

• #3   1. apr 2007 Kunne være ret sjovt, men det bliver svært at finde steder, hvor man kan køre.

• #4   1. apr 2007 Intresant emne.

Men til den pris det ville koste ville det slet ikke kunne lade sig gøre.

• #5   1. apr 2007 Umiddelbart tror jeg ikke på der er et marked for det, i hvertfald ikke stort nok at at dække en ingeniør løn, og slet ikke i længden, det kræver også at man får lavet noget der er i virkelig god kvalitet, og man skal have de rigtige kontakter osv. Men jeg tror at hvis du både skal dække udgifter og samtidig tjene en ingeniør løn på det, bliver det mere eller mindre umuligt, de vil blive for dyre, og så kræver de jo masser af plads og at man har en bane af en vis størrelse og køre på, og tror næppe man kan få lov at køre på de anlæg der er rundt i landet der har størrelsen, for vi snakker jo baner i gocart størrelse og derover. Men en fin ide, men jeg må indrømme jeg er lidt skæptisk overfor den.

Kommentér på:
Hvad med en kæmpe.. ??

Annonce