Hvad med en kæmpe.. ?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle ... Da jeg til sommer er uddannet Maskin Ingeniør, og altid har haft interesse for mekanik og særligt det fjernstyrede, har jeg fået en idé. Hvorfor ikke kombinerer hobby og arbejde ? Jeg drømmer om at lave luxus lejetøj i overstørrelse. Jeg tænker f.eks på at bygge KÆMPE store fj.st. biler, tanks, gravemaskiner, kraner osv. Jeg forestiller mig f.eks. at bygge dem i laserskåret aluminium og rustfri stål, med en masse teknik og detaljer. Det er naturligvis klart at det ikke bliver billige emner, idet jeg naturligvis skal kunne holde det der ligner en ingeniørløn, og her kommer så mit spørgsmål: er der marked for sådan noget kæmpe luxuslegetøj ?? Hvad er max prisen for f.eks en extremt stor bil med 50 cc og 4WD ?? Jeg ved godt det er svært at sige uden at have set den, men hvad er jeres holdning ? kan det sælges ?? Med venlig hilsen Kåre K.
jul 2005
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 26 Svar: 263
Jeg tror at markedet for RC har rigeligt i de store FG biler og hvis folk vil have det størrer og vildere laver de det selv.
så god ide men jeg tror desvære bare at der ikke findes et markede til det -ihvertfald ikke i lille Danmark.
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 5 Emner: 22 Svar: 325
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 25 RC-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 981
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
Men til den pris det ville koste ville det slet ikke kunne lade sig gøre.
mar 2007
Følger: 50 Følgere: 52 RC-enheder: 2 Emner: 41 Svar: 938
Hvad med en kæmpe.. ??