418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Svagheder ved Revo Svagheder ved Revo

Hej alle i nørder!

Jeg har i lang tid ønsket mig noget ordentligt RC og jeg kommer tættere og tættere på et egentligt køb. Første gang var da jeg mødte et par gutter der legede med deres Savage, så det var også sådan en jeg først mente jeg skulle have.
Siden har jeg brugt mange timer på nettet på reseach og nu hedder det højeste ønske en Revo.

Jeg tænker så nu på, om nogle af jer derude der har en revo, kan fortælle mig lidt om hvilke dele på RC'en der nemmest går i stykker.

Jeg har _ingen_ intentioner om at passe på min bil når jeg får den. Jeg gider ikke have en RC jeg ikke kan køre åndsvagt med. Min nuværende El bil har flere gange taget den med 60 ind i fortovet og den lever (sådan da...) endnu.

Skulle sådan noget ske med en Revo, hvad er det så for dele man skal have liggende på lager, så man kan fortsætte sin session?

På forhånd tak for svarene.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svagheder ved Revo
  • #1   27. apr 2007 Ved ikke om jeg kører dårligt, men jeg kører bestemt hensynsløst.

RC er i mine øjne legetøj, og hvis det ikke kan holde til man leger lidt voldsomt må man jo være forberedt.

Men hvem ved. Jeg ligger sikkert hårdt ud, og begynder at ligne en bedstemor mere og mere efterhånden som pengepungen krymper smiley

• #2   27. apr 2007 Netop kørestilen var ellers grunden til jeg faldt for Revo, da dens støddæmpere er bedre beskyttet. Det ligner ikke de kan knække så let som på savage.

Som du siger er bærearmen altid udsat, men er det bærearmen på Revo er det kun den man skal skifte, hvor man med savage vel sagtens kan tage en dæmper med i faldet?

• #3   27. apr 2007 Jeg vil nok sige at Revo holder bedst, men det er nok en smagssag.

Det eneste jeg har ødelagt på min er bærearme, når jeg smadrer ind i noget med fuld fart (har knækket 3) ellers er intet gået i stykker. Motoren fra Traxxas (3.3) holdt til 18L 25% Sidewinder, den kunne nok have holdt længere hvis jeg havde behandlet den ordentligt.

Nogle har problemer med deres Optidrive, men det har aldrig været et problem ved min. Jeg har sat en oneway conversion på min da jeg satte den nye RB motor på, så skulle der bliver probs med dit optidrive, har jeg et liggede billigt til salg smiley

Der er nok mange der mener at Savage er bedre end Revo, men imo er savage en kluntet suppeterning smiley

Men når du har tænkt dig at ofre 5.500,- til en Revo, hvorfor så ikke lige købe en Hong Nor X1 CRT Pro? Den er bedre end både Revo og Savage.

• #4   27. apr 2007 jeg har kun arfaringer med x1crt den kører godt i mine øjne og skulle også kunne holde til det meste men ikke være og sådan det er der ikke noget der holder til

• #5   27. apr 2007 En Revo 3.3 koster ikke andet end 4500 fra www.ebay.de med fragten ..

Så de er stor forskel fra Hong Nor og Revo, men Hong Nor er helt klart bedre.. Ingen tvivl... En Hong Nor kommer til at koste minimum 6-7000 kr. med gode dele .. Den kommer jo som KIT ..

• #6   27. apr 2007 tag en revo, den ligger ordenligt på underlaget, den er nem at skruge på osv.

• #8   27. apr 2007 Tak for alle jeres svar. Det er rart at se det ikke er alt og alle der bliver bashet herinde 8)

Jeg har faktisk kigget lidt på Hong Nor, men umiddelbart synes jeg det ser ud til det er lettere at få reservedele og hop-ubs til revo. Men det kan sagtens være fordi det er den jeg har kigget mest efter.

Mar10n, jeg vil efter alt sandsynlighed også lave en del fejl 40, da det i givet fald ville blive min første nitro. Jeg har en fornemmelse af jeg nok godt kunne komme til at riste en kobling eller 2
    >_<

Kommentér på:
Svagheder ved Revo

Annonce