{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

optagelse {{forumTopicSubject}}

nu har jeg to gange prøvet at få en af mine biler optaget her inde og er blevet afvist
første gang var fair nok for der havde jeg kun lagt et billede ind
det drejer sig om en mini fmh og der er ikke så meget st skrive om jeg har skrevet hvad der er vær at vide om bilen
og når man så ser noget af det `` skrammel ´´ som bliver optaget det er jo alt fra smerdet rc til fætter br til 299
det har jeg svært ved at forstå

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  optagelse
  • #1   27. apr 2007 har du haft mange billeder ? har du haft ordentlig beskrivelse ? hvis disse kriterier er overholdt burde du ikke være afvist IMO

• #2   27. apr 2007 ja jeg har jo flere biler her inde så jeg ved godt hvordan man skal gøre

• #3   27. apr 2007 Du skal ikke tænke "hvad er nødvendigt at skrive om bilen"

mange brugere vil have en roman eller manualen skrevet ned inden de accepterer en bil.

og det fatter jeg ikke, bare man har de klare facts om størrelse, drivkaft estimeret tofart og hvad man evt har af udstyr monteret, og så i øvrigt gode billeder, så er der ingenting galt for at den komemr ind i mine øjne.

• #4   27. apr 2007 lige mine ord

• #5   27. apr 2007 Jeg synes du skal have skrevet ca. en linje til hver, bortset fra beskrivelse der skal der ca være to linjer.
    Altså når jeg skriver 1 linje mener jeg ikke sådan her : kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    fordi det kan man jo ikke skrive ved topfart =)
    Men i stedet for ved drivkraft at skrive: El motor, så skriv motorens navn og evt hvilke batterier du har hvor mange miah og motorens turns.

Og ellers vigtigst af alt, 10 billeder i normal kvalitet.

det plejer at være mine krav.

• #6   27. apr 2007 Ingen ville frem med sandheden.

Men du har INGEN billeder haft uden karos.
    Du har haft 7 eller 8 billeder af karosen.

Det er jo ikke et karos du opretter. Men bilen du opretter smiley

• #7   27. apr 2007 det er noget fis man kan tage nok så mange billeder af en bil uden karos men i bund og grund en standart bil er og bliver den samme bil under karossen så er det der hvor det ydre tæller

• #8   27. apr 2007 Jeg skriver blot hvorfor du blev afvist.

Om du ville tage det til dig eller aj er op til dig selv.

Men havde du blot smidt 2-3 billeder uden karos ind.

Så er jeg temmelig overbevist om at du blev accepteret.

Og så kan du nemt skrive 3-5 linier om hvad du selv syntes om bilen for at komme med noget tekst smiley

Kommentér på:
optagelse

Annonce