{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

jacob G
jacob G
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

erfaringer med rcmodel.hk {{forumTopicSubject}}

er der nogen der har erfaring med http://shopping.rcmodel.hk/
det ser ud til at sender varene fra hongkong og priserne ser jo ud til at være halv pris af de danske butikker, men jeg har lidt bekymringer ved at sende penge til et hongkong firma jeg aldrig har hørt om, så ville lige høre om anddre har bestil derfra og deres erfaringer med dette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaringer med rcmodel.hk
  • #1   29. apr 2007 Nu skal du jo lige huske den danske stat lige skal have sin andel af dine penge (told&skat) smiley

• christian N
    christian N Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #2   29. apr 2007 ja hvis de opdage hvad der er i kassen der bliver sendt men ellers for du den toldfrit smiley

• #3   29. apr 2007 jeg har en gang -med nogen venner- købt softguns i japan og det fik told og skat desvære fat i så det kostede lige 3000kr i tolden :S :S :S :S ARRR det var sq lort!
    men samtidigt fik nogen andre venner deres softguns igennem uden at betale told så det er lidt 50/50 om de går igennem eller ej...

• jacob G
    jacob G Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #4   29. apr 2007 tolden var jeg godt klar over der kommer også moms oven i men det kan stadig betale sig med de toldsatser der er på legetøj.
    det var mere om der var nogen der havde prøvet at købe noget fra firmaet så jeg ku føle mig mere sikker på at de ikke ville snyde mig

• #5   30. apr 2007 jeg tror altså ikke de vil snyde dig smiley jeg mener det ser da ud til at være et ok stort firma

Kommentér på:
erfaringer med rcmodel.hk

Annonce