Traxxas Villain EX vs. Aquacraft SV27 {{forumTopicSubject}}
Står og skla ud og købe min første RC-båd, da mine fprældre har købt sommerhus helt ned til en stor sø med perfekte vind- og vandforhold. Jeg vil helst have el.
Jeg har kigget på de to ovennævnte modeller, og jeg har fået det indtryk, at Villain er lidt bedre all-around, mens SV27'en mere er til ren speed - er det korrekt?
Lige nu hælder jeg absolut mest til Villain'en, men vil stadig ikke helt udelukke SV27'en, da den efter min mening virker lave ti lidt bedre kvalitet.
Derudover har jeg kigget lidt på de danske, tyske og amerikanske priser DK er den set til 3,2k, USA 250$ og Tyskland til 300 EUR. Har kigget specielt på USA, hvor den som sagt koster 250, hvor jeg samtidig får 25$ i rabat. Dertil kommer selvfølgelig portoen på 50$-100$ (hvis jeg vil have det med UPS). Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor jeg ikke skulle købe fra USA.
Nogen der har nogle bemærkninger eller kommentarer?
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 20 Svar: 423
maj 2007
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 38
Regner med at købe fra denne side: (link fjernet) men skla jo egentlig også have nogle batterier (2x 7,2V) og lader med. Nogen der kan anbefale noget, der indgår i deres sortiment?
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 69
plus den er riiimelig hurtig.
maj 2007
http://www.funrcboats.com/ProductInfo.aspx?productid=TRA1502
Har egentlig bare tænkt mig at bestille den fra ovenstående link med BEST Combo Package Villain EX boat: $ 459.99 - er det helt tosset?
maj 2007
Traxxas Villain EX vs. Aquacraft SV27