Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nitro freaks
  • #1   11. okt 2004 hmm det er nok fordi at en 1-5 kræver meget plads og så koster delene også en del mere end til Nitro biler
    og så tror jeg det er fordi folk meget nemt bliver skræmt væk af de udgifter som man skal af med i forbindelse med FG/1-5 det kostr trodsalt når man skal have nogle ordentlige servoer og hvis man lige kunne tænke sig et sæt skivebremser

• #2   11. okt 2004 og så er en Ecoline som man køber den slet ikke holdbar nok til alle kræfterne og så skal man have alu uprights i for og bag = 1000 kr
    og måske lige en alu gearcarrier = måske 500 kr
    og så rykker skruerne sig hele tiden løs fra det der lorte plastik som der sidder overalt og så skal man have alu istedet så hvis man skal køre FG så skal man næsten have en Competition til mange penge for at den holder

• #3   12. okt 2004 Jeg tro det er på grund af FG modellerne der fås ikke nær så mange forskellige biler som i Nitro, så er der lige det med prisen, det tro jeg ikke har nået at sige da en liter Metanohl koster 77,- pr. liter og Benzin på en skidt dag koster 9,- pr liter. Men hvis du går med tanker om at købe nitro så tag lige at overveje en Cen Genesis, når den først er kørt til vil jeg tro du ikke kan se forskel på din FG og Genesisen for den er totalt vild, Kan snildt køre på baghjul og i bak skal man ikke lige gi den for meget gas så løfter den nemlig baghjulende og det værste er at den kan holde til alle de tæsk den får, det værste ved den er at den bliver så helveds måget så jeg skal ha lavet inddækning til bagtøjet i plexi glas, da alt det sand og jord er meget hård ved kuglelejerne på både diffen og ved hjulene.

Kommentér på:
nitro freaks

Annonce