FynFly {{forumTopicSubject}}
Kan godt være denne tråd virker som en gang surt opkast, er det også lidt, men også en lille løftet pegefinger til at det ikke altid kan betale sig at handle på nettet.
Det startede med jeg købte en Katana EP hos funfly, den var på tilbud til 1000.- komplet RTF, nice tænkte jeg, forespurgte om den også kunne bruges af en lidt øved som mig, har også en 3 kanals park flyer, Red dragon eller noget i den stil, super første fly, og jo jo den ville være fin. Han ville enda grene sætte andre x-taller i, uden brergning, så hvis jeg fik lokket andre til at købe kunne vi flyve samtidigt. Pakken kom, jeg samlede ladede op og tændte, lortet virkede ikke, ingen kontrol på senderen. Lidt skriven frem og tilbage og han sendte de originale x-taller, og vupti det virkede igen, men meningen var da god :blink: nå men jeg skulle jo så ud og flyve med mit nye fly, jo tak jeg havde jo samlet som den var på billedet, der var jo ikke nogen dansk brugs forvirring eller noget om hvor tyngde punktet skulle være, så mig på den lokale fodboldbane, håndstart, næsen direkte i vejret, den flyver underligt sidelæns, meget langsomt, og jeg opgiver og tager gassen helt af og den bunper fra ca 1meter på snuden og propellen knækker. Fat i funfly, den kunne han ikke skaffe, på nettet, Holte modelHobby virker meget populær, fat i dem, jo den havde de sikkert, havde de også til 18kr, flinke folk fed butik. Prøve lidt for af finde ud af hvor tyngde punktet skulle være, tak til forummet herinde, skæbnen ville at servo'en til højde roret åd et tandhjul. Der er jo ½års garanti på hvor det er sælger der skal bevise man har bevidst ødelagt eller misbrugt, hvis sælger ikke skal dække det, fat i funfly om jeg skulle sende den over eller om han bare sendte en ny, det ville han slet ikke høre tale om, jeg havde jo sikket selv ødelagt den da jeg styrtede ned, og lige lidt hjalp det da jeg jo sagde at den var faldet fra max 1meter på næsen og det jo var til højde roret, men jeg kunne da købe en ny af ham. Det gjorde jeg så ikke, sjovt nok.
Moralen er, lad være med at handle hos funfly, hvis den ikke er defekt ved udpakning vil han skide dig et stykke.
NB: Jeg købte min nye servo i holte modelhobby, den første var defekt, og nr 2 fik jeg uden at de skulle se bon eller noget og den virker fint, det er sq service
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Dermed IKKE sagt du ikke har handlet 100% efter foreskrifterne. Men nogle gange skal man osse se det fra sælgers side...
Hvad havde du entlig regnet med, når du køber et fly til 1000 kr ??
En ordenlig Modtager koster mere end det..
Karsten
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 1 RC-enheder: 6 Svar: 10
Min Air Trainer mistede forbindelsen ved ca 20-25m. Det viste sig at være modtageren i flyet der var smuttet en tur. Den blev erstattet 100%.
Tak til Leif O
apr 2004
Hvor er det dog dejligt og høre der er forretninger der giver den slags service... Det er meget ud over det normale...
Respekt for Leif som du selv skriver
Karsten
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 12 Emner: 5 Svar: 44
jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
apr 2004
Der har så osse været emner oppe, hvor folk havde samme problem med Rudi.. (Holtemodelhobby)..
Så nej det er ikke nemt og være køber af RC udstyr.. De er ikke nemme og danse med
Karsten
jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
FynFly