{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Thomas o
Thomas o
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13

Hvilken heli eller ingen ?? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen, jeg har gået i alt for lang tid og overvejet om jeg skulle købe mig en "kedelig" heli eftersom jeg tit mangler noget at lave når jeg ligger ude i solen og er for langt væk fra computer og magter ik flere spil 500 med kæresten...

Jeg har haft en lille fly for sjov som jeg kunne få i luften fra jord og lande igen uden problemer, men regner ikke med det er det samme.

Men min spørgsmål er så til jer, hvad for en skal jeg vælge eller skal jeg droppen idéen helt og leve med kort smiley

Jeg har læst utrolig meget på forummet omkring hvad folk mener de skal købe men der er aldrig nogen der har stillet det op således her.

Som jeg ser det anbefaler folk.

1: Walkera 60 (link fjernet)

2: Honey Bee (link fjernet)

3: Honey Bee CP2 (link fjernet)

4: Walkera 4 (link fjernet)

. Jeg har bare kravet at den skal kunne flyve op og ned smiley eftersom det bare er i haven (den er fin stor så ingen problemer) og gider ik røre mig bare sidde i stolen så den skal kunne komme hen til mig igen :). Dovenskab længe leve.

Fyr løs.

Vh. Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken heli eller ingen ??
  • #1   29. jul 2007 Har du ikke andre krav, så køb dig en Walkera 60

Karsten

• Thomas o
    Thomas o Tilmeldt:
    maj 2005

#2   29. jul 2007 Det sjovt du siger det for som jeg ser det, anbefaler de fleste Honey Bee CP2 , Men tak for svaret og jeg tager det self til overvejelse. smiley

• #3   29. jul 2007 Honey bee er noget lort sagt mildt
    Walkeraen er meget bedre, med seperat gyro og træk til halen

Karsten

• Thomas o
    Thomas o Tilmeldt:
    maj 2005

#4   29. jul 2007 Okay, Men i virkeligheden, skal den jo ikke kunne så meget, Men vil da lige høre hvad de andre har at sige. hvis det bliver en Honey bee betaler damen nemlig ;P hehe men mon ik jeg kan lokke 1500 ud af hende til en Walkerae

• #5   29. jul 2007 Honney bee er et gang justering af halen hele tiden.. DU laver ikke andet..

Ja hør de andre om det. Men tror ikke andre herinde har fløjet så meget heli som mig smiley

Men altid godt med en mening mere smiley

Karsten

• Thomas o
    Thomas o Tilmeldt:
    maj 2005

#6   29. jul 2007 Lige præcis men tusind tak karsten..

• Jeppe H
    Jeppe H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 32
    #7   19. aug 2007 "Honey bee er noget lort sagt mildt"
    Der er jeg direkte uenig! smiley

Har også fløjet med en Honey Bee og den var kanon til formålet.
    Fordelene er jo at den er nem at overskue, billig i dele, nem at lappe på.
    Walkera 60 er på grænsen til at være en begynderheli..den er noget mere omfattende og for mange en meget stor mundfuld.

Honey Bee er da mega sjov smiley
    Start med den, og hvis du synes det er sjov putter du lidt flere penge i det.

Kommentér på:
Hvilken heli eller ingen ??

Annonce