Hvilken heli eller ingen ?? {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen, jeg har gået i alt for lang tid og overvejet om jeg skulle købe mig en "kedelig" heli eftersom jeg tit mangler noget at lave når jeg ligger ude i solen og er for langt væk fra computer og magter ik flere spil 500 med kæresten...
Jeg har haft en lille fly for sjov som jeg kunne få i luften fra jord og lande igen uden problemer, men regner ikke med det er det samme.
Men min spørgsmål er så til jer, hvad for en skal jeg vælge eller skal jeg droppen idéen helt og leve med kort
Jeg har læst utrolig meget på forummet omkring hvad folk mener de skal købe men der er aldrig nogen der har stillet det op således her.
Som jeg ser det anbefaler folk.
1: Walkera 60 (link fjernet)
2: Honey Bee (link fjernet)
3: Honey Bee CP2 (link fjernet)
4: Walkera 4 (link fjernet)
. Jeg har bare kravet at den skal kunne flyve op og ned eftersom det bare er i haven (den er fin stor så ingen problemer) og gider ik røre mig bare sidde i stolen så den skal kunne komme hen til mig igen :). Dovenskab længe leve.
Fyr løs.
Vh. Thomas
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Karsten
maj 2005
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
apr 2004
Walkeraen er meget bedre, med seperat gyro og træk til halen
Karsten
maj 2005
apr 2004
Ja hør de andre om det. Men tror ikke andre herinde har fløjet så meget heli som mig
Men altid godt med en mening mere
Karsten
maj 2005
mar 2007
Følger: 1 Svar: 32
Der er jeg direkte uenig!
Har også fløjet med en Honey Bee og den var kanon til formålet.
Fordelene er jo at den er nem at overskue, billig i dele, nem at lappe på.
Walkera 60 er på grænsen til at være en begynderheli..den er noget mere omfattende og for mange en meget stor mundfuld.
Honey Bee er da mega sjov
Start med den, og hvis du synes det er sjov putter du lidt flere penge i det.
Hvilken heli eller ingen ??